• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SVG Alert SVG 01.09.11

LN-RRA

Eurobonus Diamond
1 september kommer Transavia, Jet Time og Privilege Style Lineas Aereas S.A med forholdsvis 737-800, 737-300 og 757.

Alle 3 ankommer rundt kl 17, og alle 3 drar igjen kl 18:00 til PMI.

18:00 Palma Mallorca JTG885 Jet Time
18:00 Palma Mallorca HV8805 Basiq Air (Transavia)
18:00 Palma Mallorca PVG7991 PVG (Privilege Style Lineas Aereas S.A)

Transavia vil bli et relativt normalt syn i september måned på Stavanger Lufthavn, da spesielt de nærmeste dagene.

Der fikk jeg svaret på den flighten jeg lurte på, Privilege Style......... var den jeg lurte på, takker for info ;)

Der fikk jeg svaret på den flighten jeg lurte på, Privilege Style......... var den jeg lurte på, takker for info ;)

På tide den kommer til Sola.
har venta leeeeeenge på den ja :)

men hvorfor brukes Basiq i Avinor sine systemer ? Selskapet er jo ikke mer ?

Last edited:
Transavia kommer i morgen også.
Lander fra AMS kl 7:15, og drar til Malta kl 8.

Nja, ikke helt korrekt.
Den har flyttet til ankomst sent i kveld, men systemet er ikke oppdatert.

Og som jeg skriver, Transavia vil bli et relativt normalt syn i september måned på Stavanger Lufthavn, da spesielt de nærmeste dagene.

De er her 1, 2, 4, 5 september samt noen dager til i løpet av måneden.

Back