• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

ALC

• Thread starter Thread starter SK931
  • Start date Start date
S

SK931

Guest
God jul alle sammen....

tenkte å vise noen bilder fra ALC 23/12 og 24/12, ikke så mye trafikk til Spania i år, ikke akkurat Airliners.net materiale men håper det faller i smak...:)

Godt Nytt år!

image1.jpg

image2.jpg

image3.jpg

image4.jpg

image5.jpg

image6.jpg

image7.jpg

image8.jpg

image9.jpg

image10.jpg

image11.jpg

image12.jpg

image13.jpg

image14.jpg

image15.jpg

image16.jpg

Replying to Topic 'ALC'

Flotte bilder!!!:up: Men jeg husker tilbake til den tiden det eksisterte stilrene fine livery's......, hvor Iberia's to jetmaskiner er de nærmeste i denne serien. Resten ser jo ut som fullskrevne post-it-lapper....:(

Replying to Topic 'ALC'

Fine bilder fra fjerne eksotiske strøk! :)

Ikke Airliners-materiale? Jeg synes det var flotte bilder jeg. Sjøl liker jeg litt mer luft rundt hver maskin, og synes kanskje du kunne "boostet" himmelfargen i noen av bildene, men i det store og hele god innsats.

KYrre

Replying to Topic 'ALC'

Ja dette er fine bilder. Ser ut til å være tatt på vest-siden av flyplassen. Siste gang jeg var der så ble jeg "kjeppjagd" derfra så her har du vært heldig å funnet et sted uten for mange securty vakter

Replying to Topic 'ALC'

takk for kommentarer..:) hmmm kjeppjagd tror jeg du har vært uheldig med, har spottet på ALC i snart seks år og aldri hatt problemer med noen form for politi eller sikkerhetsvakter, det er kun om du står på steder som ikke er egnet at de kan be deg om å flytte deg til et annet sted...:)

bedre lykke neste gang...:)

fin plass å stå på andre siden av terminalen

Replying to Topic 'ALC'

...by the way....av og til er en heldig når en leier bil og i julen var det nokså mange utleide bilder så i c-klassen ble det denne gitt, og den var ikke dum den, en Alfa Romeo 166, den var jo en drøm å kjøre.....he he

Replying to Topic 'ALC'

WOW!!! Siste bildet var absolutt dagens overraskelse... 166`n er en herlig bil - selv om den hos meg ikke ble mer enn 1 1/2 år...

Back