AirwaySim

BGO

TurbopropFlyer
Da har jeg registrert meg på AirwaySim og er klar for å leke CEO i dette nettspillet. Regner med det er flere her som kunne tenke seg å starte sitt eget flyselskap.

Vet dette er en gammel post, men jeg søkte igjennom for å se om noen andre spilte airwaysim her inne. Jeg har prøvd Airlinemogul og Airline Manager som spilles på Facebook, men Airwaysim, selv om det koste litt penger å spille er bare helt overlegent i realisme og i innhold.

Jeg spiller Airwaysim MT6 akkurat nå.

Spillte Airlinemogul gratis en gang men det var for simpelt.

Du må betale noen kroner for å spille Airwaysim men det er verdt det. Ser i en annen post at folk har flåter på 1600 fly i Airline Manager, da er det noe galt.

Airwaysim byr jo på en utfordring og er ikke alltid bare kos. Men det er sånn jeg vil ha det :-)

Har AviationSim som kommer snart også. Bringer inn en del nye perspektiv, man kan bl.a ha charterselskap, rute, frakteselskap, man kan også eie en flyplass, man kan starte ground handling firma. Jeg har fått plass i Alpha testingen, så vi får se hvordan det blir!

Har AviationSim som kommer snart også. Bringer inn en del nye perspektiv, man kan bl.a ha charterselskap, rute, frakteselskap, man kan også eie en flyplass, man kan starte ground handling firma. Jeg har fått plass i Alpha testingen, så vi får se hvordan det blir!

Kommer det til å koste penger for å spille dette nye spillet?

Hi all together! :)

First of all thanks to egenes for bringing up our Game here in these forums. By the way: He is our Norwegian translator and we are very thankful that he is supporting us in this regard!

I am sorry that I can't speak Norwegian myself, so I hope it's ok to reply in English.

@flyfredrik:

The game itself is free to play. Though, there are so-called premium accounts possible. You don't need to pay anything if you don't want to. But if you chose to become a premium member, you will also get some advantages. More information can be found here:

Premium accounts

So again...if you dont want to pay thats absolutely fine. You're simply restricted to one company that you can lead without limits. Premium gives you the possibility to create more than one company, play on more game worlds, getting more statistics, graphics, ad blocker etc...so no huge advantages that force you to get premium to be successful. ;)

Feel free to ask something. I'll try to reply as quickly as possible.

So long,
André
Head of Support and Translation Coordination

PS: You may also be interested in our vacant jobs, especially for translators? More than one can always be useful. ;)
Link: Vacant Jobs

Og hvis noen gidder å ta i ett tak der jeg er for lat/inkompetent -> sjekke oversettelsene mine. Noen er helt mongo, det veit jeg. Men desverre så lar ikke scriptet som vi følger, at jeg kan få velge alt selv.

Ta kontakt på PM, så er du kul!

Ja, både søknadsrunden, og seleksjonsrunden er ferdig. Det var kun 100 stykker, og de fleste fikk være med på basis av at de hadde en rolle i crewet som gjorde at de burde få se det "ferdige" resultatet for å kunne sette alt opp i en helhet, og en del folk som har vært særdeles aktive i lignende spill på nettet.

Kan trøste deg med at det kommer en beta ;)

Back