Airliner World - Har Dere fått januarutgaven?

Re: Airliner World - Har Dere fått januarutgaven?

og pr 2/1 var €1 = 9,91 NOK

Men fortsatt har jeg ikke fått januarutgaven, må sende de en mail i morgen!

Jeg fikk airliner world i posten for to tre dager siden! så det er nok bare tregheter i posten. Har aldri opplevd at det har kommet så seint! Men men, fikk det nå vertfall :) Mye kjekt lese stoff!

Har heller ikke fått januarutgaven av Airliner World, men idag dukket februanummeret av Airways opp i postkassa ;)

Har ennå ikke fått juleutgaven. Gjelder det flere ?

Ikke kommet her heller.

Jeg sendte mail til subs[snabela]keypublishing.com med spørsmål om hvor januar utgaven var. Dem visste ikke annet enn at den skulle vært sendt ut, så dem skulle resende januarutgaven til meg asap.

Ikke noe her heller. Får vel summe meg til å sende en mail. Irriterende!!!

Jeg har heller ikke fått desemberutgaven ennå. Normalt er jeg ganske fornøyd med leveringen av AW. Husker for en tid tilbake et det drøyet lenge med et nummer, men den saken var faktisk kommentert i neste ute av bladet, en unnskyldning til utenlandske abonnenter med henvisning til at forsinkelsen skyldtes distributøren.

Jeg har heller ikke fått bladet. :( Men jeg tenkte som så at jeg kjøper det på Narvesen denne gangen. Det gjorde jeg på fredag. Blir billigere likevel... :D

MEN det er kjipt at man ikke får det man har betalt for....Grrrrrr :( :( :(

Der dumpet januarutgaven ned i postkassen. Purring og utsending på nytt gikk i alle fall fort.

Jeg fikk mitt i dag også. Så nå har jeg to januarutgaver av A.W.....

Og der kom den jaggu i postkassa mi også. Februarutgaven er allerede ute, så den kommer vel i morgen, den da...

I går kom mitt også, og i dag en beklagelse pr. mail som lyder slik:

There was a problem with the delivery of the January issue into Europe. I have been informed that all magazines have been sent and should have been received. If you still have not received your January issue please let me know.

I apologise for all the inconvenience caused.

Regards
Liz Ward
Mail Order and Subscriptions

Fikk også januar-utgaven i posten i dag. Jeg har merket meg at bladet er postlagt i New Zealand; neppe fordi man ønsker at et luftfartsmagasin skal fly mest mulig, men fordi det er billig porto derfra. Kanskje en eller annen postansatt sorterte feil og kastet bladene til Europa i den konteineren som skulle med båt tilbake til Europa...

I går kom mitt også, og i dag en beklagelse pr. mail som lyder slik:

There was a problem with the delivery of the January issue into Europe. I have been informed that all magazines have been sent and should have been received. If you still have not received your January issue please let me know.

I apologise for all the inconvenience caused.

Regards
Liz Ward
Mail Order and Subscriptions

Fikk samme mail i dag jeg også, men fortsatt ingen blader :-( :(

Dette er vel en av de dyreste bladene man kan abonnere paa, saa da boer leveringen gaa som smurt.

At det komme i kassa etter at det er kommet paa Narvesen/Borders ekskluderer ihvertfall meg som abonnent

Back