Airliner World - Har Dere fått januarutgaven?

LTH

ScanFlyer Gold
Medlem
Airliner World - Har Dere fått januarutgaven?

Noen som har fått januar utgaven av Airliner World i postkassen? Ser at Narvesen allerede selger den. Hadde vært fint om den kom til jul....;)

Re: Airliner World - Har Dere fått januarutgaven?

ja har den nå.. kjøpt på narvesen... :)

Intet i postkassen enda iallefall......

Intet i postkassen enda iallefall......

Ok. Da er det ikke bare jeg som ikke har fått den. Kanskje i morgen, på selveste julaften :colgate:

En av grunnene til at jeg kuttet abonnementet...man skal få den før Narvesen om det skal være noe poeng!

En av grunnene til at jeg kuttet abonnementet...man skal få den før Narvesen om det skal være noe poeng!

...men ikke til halv pris EB ;)

Jeg har fått alle bladene i 5 år nå. Kun en gang var det en uke forsinkelse i forhold til vanlig levering. Det betyr ca 7 dager etter utgivelsesdato.

Så selv at det var kommet nytt nr på narvesen, men har heller ikke fått i posten. Normalt har disse kommet i posten før de kommer i hyllene på narvesen, men de er vel blitt nedprioritert i julerushet hos posten. fy fy til posten ;)

Så selv at det var kommet nytt nr på narvesen, men har heller ikke fått i posten. Normalt har disse kommet i posten før de kommer i hyllene på narvesen, men de er vel blitt nedprioritert i julerushet hos posten. fy fy til posten ;)

Det er vel hos Posten at problemet ligger i disse juletider. Har heller ikke fått AW men den er som regel på plass hos meg før Narvesen- og ikke minst til halv pris. God jul !

Det er det som er problemet. Posten!Like mye i UK.
Jeg har ikke fått mitt nummer heller , og erfarer rundt jul forsinkelser med alle mine publikajsoner fra UK.

A.W. har ennå ikke kommet. :( Noen som har fått det???

Verken Airliner World eller Airports of the World har kommet i postkassa ennå her heller :-(

LTH! Hva er egentlig halv pris verdt? Jeg hadde jo kunne sendt deg mitt eksemplar gratis for lenge siden - men har desverre kastet det.

LTH! Hva er egentlig halv pris verdt? Jeg hadde jo kunne sendt deg mitt eksemplar gratis for lenge siden - men har desverre kastet det.

Så så -rolig nå. Vanligvis har jeg bladet tidligere en det Narvesen har...;)

Jeg gikk også og ventet på det, men det kom nå på fredag, så da havner det vel i en postkasse nær deg også snart!
Jeg har abonert på AW siden første utgave, og de har alltid havnet ganske presis med posten bortsett fra en gang tidligere i høst at det var ganske så forsinket.

Og til EB: halv pris er verdt halv pris ;)

:) VC-10

Kan bare bekrefte at Airliner World mangler her også. Irriterende, men første gang det har hendt meg. Velger glatt halv pris og rett i postkassa fremfor Narvesen, selv om det betyr en liten forsinkelse en sjelden gang.

Intet Airliner World i min poskasse heller... meget irriterende. Skulle jo være julelektyre. Leser ikke alle like nøye, så det er mulig at det er like greit å gå over til "kjøpe når det passer", som da betyr at jeg kjøper noe i overkant av halvparten av utgavene. En av fordelene med å kjøpe selv er jo at man har bladet når man har mest lyst å lese det, f.eks. på en reise.

Ser Narvesen skal ha over 100 kr for bladet nå, og det synes jeg er veldig dyrt.

Hva koster det å abonnere på det?

BF:cool2

Ser Narvesen skal ha over 100 kr for bladet nå, og det synes jeg er veldig dyrt.

Hva koster det å abonnere på det?

Tror det koster €65.00 1 år for og €121.00 for 2 år for oss i Europa...

Back