pax Bonus er en rar sak, det virker som om den kommer når du kjøper den dyreste cateringen, men hva er vitsen med å kjøpe catering til 25000 pax som bare gjelder i 14 timer, når du bare har 2 fly ?
Du kan også kjøpe deg pax bonus via paypal
Jeg vet at det er en annen tråd som heter det samme, men det er litt kjedelig å bla gjennom 80+ sider, så jeg starter en ny tråd.
Jeg har to stk. 767-200 som får inn litt penger, men er det noen billige fly som man tjener veldig godt på, som jeg kan spare til? Jeg har ca. 4,500,000 dollar og tjener ca. 2,000,000 dollar hver dag, men jeg lurer på om dette er bra nok?
Jeg starter opp en ny rute med en gang viss det er noen ruter som har 98% demand, og da blir det 99% igjen, men som jeg sa, hvilke fly bør jeg spare til?
PS: Jeg bruker ikke PayPal eller noe sånt, her ska alle pengene komme inn av seg selv :fly
Kjør på med de 2 du har til du har nok til å kjøpe en B777-200
De har plass til masse folk, og betaler seg godt pr tur.
tar litt tid , men er verdt å vente på
Du kan jo selge 737'en og kjøpe ERJ170/190 eller noe i MD serien, det var sånn jeg startet, og pengene til overs ble brukt på fuel + advertising, så solgte jeg litt fly når jeg hadde råd til 767-200, brukte den litt sånn at jeg fikk råd til enda en, og så etter det kjøpte jeg 757-300 MEN, dette er bare tips altså, du må jo ikke
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.