• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Airline Manager

Har fått inntrykk at at døgnet ditt var litt sånn på skakke og ikke så langt unna AM :lol:

Man har da innsett at døgnrytmen ikke er optimal, og justerer den stadig vhja. OTC-sovemidler i et håp om å bli A-menneske down the road..!

Og da er tankene fyllt til $400 - som det vel ser ut til at skal være prisen frem til 7PM CET.
 
Last edited:
Tror jeg venter litt før jeg snur døgnet etter AirlineManager! ;)

hehe.. jeg skylder på jobben jeg da :) Vi her i Vadsø har jo Widerøe sin seneste ankomst (WF936 med ank 00:44) så da er man ikke ferdig på jobb før 0100 :)
 
Blitt lenge siden oppdatering fra meg her, men spillet lever i beste velgående. flåten er nå oppe i 260 fly, en blanding av mye rart, men jeg tjener godt med penger. Akjse kursen er oppe i 130 USD og verdien av selskapet er på 1.2 miliarder.
 
Og Vega 4000 Airlines vokser sakte men sikkert, kursen nærmer seg 600

Utskiftingen av 787 med 777 og 380 fortsetter.

Flåten nå:
A380-800 122
A318 Elite 1
B787-8 40
B777-200 92
B777-200LR 12
B777-300ER 59

Tot 777= 163
 
Kjøpt fuel for 250 mill USD så da har man litt for en stund framover.

Nye fly skal også kjøpes inn siden man har 2 mrd USD til på konto.
 
Back
Top