Airline Manager

G' Airlines har i dag kjøpt sin første A380, noe som sendte aksjekursen opp over $40. Så her fortsetter investorene å tjene penger... ;)

Det er forresten 145.000 ledige aksjer for tiden...

LCH78 Airlines kjøpte i går ikke mindre enn 10 stk A380 og 2 stk 747-8. Alle flyene ble godt motatt og fløy sine ruter med fulle hus.

Fikk heldigvis kjøpt billig marketing i går. 60 ruter med billboards i 20 internasjonale lufthavner i 7 dager a 7430,-. Dyrt, men det er tydelig at det hjelper, for da gikk alle rutene mine med 88% demand eller høyere med fulle hus. Forrige gang da jeg annonserte sånn midt på treet av det som var tilgjengelig, var det langt fra fulle hus.

Skulle ønske det var mer forutsigbart dette med marketing. Synes også at fuel til 400 er sjeldnere og sjeldnere. Kan jo ikke sitte å sjekke en gang i halvtimen heller da!

BF:cool2

Fullguffe Airlines tar gjerne imot tips her når marketing er billig. Har 140 ruter som ikke har reklame fra i dag av. Enklere å følge med her enn på Facebook :)

Er det ellers noen nystartede selskap som trenger aksjonærer så har jeg midler og vilje til å satse :)

jeg erfarer faktisk de siste dagene at advertising på billboards selv på 94% demang gir mellom 6 og 17 prosent empty seats.. hva skjer med kraften til adverts nå?! hadde lett mulighet til å få fulle hus på 86% demandsruter med gamle systemet før... ?

deilig med mye billig adverts, da.holdt på å kjøpe for 7 dager til 33 000 :O Gandalf, hvor lenge tror du at du holder på?

Får se, Halvorsn. Gikk etter et par achievements denne uken, og nådde dem i formiddag. Hadde en helv.... masse penger som brant hull i kontoen - så det ble en liten shopping spree.... tror jeg endte med 4 A380, 2 B777-300LR og 4 B787-800, og vips kom der en achievement til. Neste store investering er fuel, men det blir ikke før på søndag. Aksjekursen er nå på 107.30, jeg skal nok dra investeringen din litt lenger opp.

Mvh,

ok, takker for det!!
foressten så er aksjekursen din på $ 1,423.61 ifølge mine stocks-sider - har for øyeblikket da 103500 aksjer, men regner med å komme opp i mer, så stå på videre :D -rekker jo kanskje opp til en 380 detta!!

Jøsses....

Måtte logge på og sjekke, men det er fremdeles 107.30 som gjelder. Jeg blir nok å holde det gående en god stund ennå.

Mvh,

Back