Airline Manager

Og dersom dere blar opp på nyhetene vil dere se at det foregår en meningsmåling ang. rullebanebegrensninger for fly... ;)
 
ah, mer realistisk, og dummere for oss CEOs... jaja. Aksjekursen er på $2,94 for øyeblikket for Xibit, og innkjøpsleder lurer på hva som passer best for selskapet videre, noen innspill? et sted mellom $40 mill og $60 mill var vel tanken... takk på forhånd

(vi snakker da om nye FLY)
 
Stemte nei til rullebanebegrensning, da det ville gjort det enda vanskeligere å finne bra ruter, samt at Sandefjord som IC Hub må da legges ned.
 
I løpet av få dager kommer alle midler til å brukt till innkjøp av A380 (ca. 15 milliarder), og deretter kan jeg ikke love at det kommer til å bli særlig mye mer bevegelser i mitt selskap (Air Bergen). Får aksjeeiere kan det derfor være smart å selge om en ukes tid etter at alle innkjøpene er gjort.
 
Sikkert flere enn meg som er forvirret over det nye advertising systemet.

Tidligere kunne man få dyreste advertising form (billboards) for 5000 på det billigste. Nå er det mangedoblet. Vi burde nesten starte en ny tråd her slik at vi kunne dele opplysninger om når Advertising er billig så vi finner en tråd i prissystemet der?

BF:cool2
 
Hmmmmm.... I går forsvant den siste 787-eren ut av flåten.

Aksjekursen tippet over $1K i dag.

Flylåten ser slik ut for øyeblikket før utfasing av alt mindre enn A380 begynner

In fleet:
11: B747-400
223: A380-800
8: A330-300
13: A340-300
49: A340-600
8: MD11
2: A330-200
4: A340-500
3: A350-800
79: B747-400ER

Kursen ligger nå på $1,003.86
 
Sikkert flere enn meg som er forvirret over det nye advertising systemet.

Tidligere kunne man få dyreste advertising form (billboards) for 5000 på det billigste. Nå er det mangedoblet. Vi burde nesten starte en ny tråd her slik at vi kunne dele opplysninger om når Advertising er billig så vi finner en tråd i prissystemet der?

BF:cool2

Ser prisen for den dyreste Billboard er på 11 851,- akkurat nå, så litt mere levelig det en de drøye 40 000,- jeg betalte igår....
 
Så er ikke fast at det er billigst på mandag og torsdag lenger da ser det ut som. Jaja, brukte jo ikke mer en 20 mill på advertising.
 
Takk for tipset. Men hadde ingen som manglet reklame, så da måtte jeg jo handle inn litt A380 først. Så billig at man har ikke råd til å la være.....

Mvh,
 
Da har vi kommet til det punkt at vi vil begynne å fase ut våre 737-700ER iløpet av de kommende ukene. Vi har fem stk, og alle vil bli overtatt av splitter nye 767-400ER på samme rute. Disse koster som kjent litt og krever sitt på fuelfronten, så derfor beregner vi iallefall noen uker (2-4) på prosjektet. Aksjekursen er nå oppe i $3,54 og flåten ser for øyeblikket slik ut:

787-800 x 7
767-200 x 7
737-700ER x 5

Vi regner med å øke på i antall pax med investeringene. So long fra Xibit Airlines
 
Voyage Aviation Group Press Release February 11th, 2010.

Voyage Aviation har nu fasat ut alla 25 E-195 och 17 utav 20 CRJ1000. Dessa har ersatts med nya Airbus A321 och A320. Även A319 har fasats ut till förmån för A320. På intercont har 1 ny A330-300 introducerats. Två A330 har blivit ombaserade till Cebu för att ersätta A321or som flyttades om till europa.

Dessa 2 A330's ursprungliga rutter flygs nu med A380.

Vi kommer att starta en fleet restructing program, vilket innebär att i längden ska bara A350-1000 och A380 att flygas på long-haul och A321 samt A330 på mid-haul. A320 kommer eventuellt att behållas. A318 Elite påverkas inte utav planerna.

Redan har köpare hittats för våra 30 A340-600, vilka kommer att levereras under våren.
 
2nbafjo.jpg


Da har SCIX Airlines i alt 14 ruter og fly. Vi har også begynt og utfase CL-44.
Aksje kursen går oppover og ligger nå på 1,550.

Våres flyflåte består av følgene:

2x B737 - 800
1x A319 - 200
1x A321 - 200
3x A340 - 200
1x B737 - 700ER
1x B737 - 600
2x CL-44
1x DC-8-61
2x MD-90-50


route_graph_in_air.php
 
Last edited:
Jotakk, kontrakt for 400 mill lbs tegnet. Aksjekursen tok en hit, prøvde å støtte den opp med å handle inn en A380 og to B788-er, men det hjalp ikke. Får håpe de som eier aksjer i Feel Fine Airlines ikke sitter og stikker nåler i en dukke akkurat nå..... Og det er ennå aksjer å få tak i.

Mvh,
 
Back
Top