Airline Manager

ENSO Airlines er et lite selskap i sterk vekst. Med en aksjekurs i 3,6, (doblet kurs siste uke), er det gode muligheter for investorer å få mange ganger igjen for sine investeringer.
P.t 18 ruter. Den første 747 settes i trafikk neste døgn. En rekke suksess-ruter: Oslo - Islamabad, Oslo - Seattle, Oslo - Johannesburg. 100% reputation.

Utdrag av flyflåte p.t.: 4 stk 776-200 ER
2 stk 787-8
1 stk 787-3
2 stk 757-200

Løp og kjøp! 8-)
 
Da er SVG Airlines i ferd med å omstrukturere mot større maskiner.

A340-200'ene og B767-200ER'ene er på vei litt etter litt ut av flåten og blir byttet ut hovedsakelig med B747-400ER og A380-800'ere.

Dårlige ruter blir byttet ut med nyere og innjenningsmessig bedre ruter.

Flåten ser for øyeblikket slik ut

In fleet:
6: B747-400
97: A380-800
8: A330-300
13: A340-300
149: B787-8
29: A340-600
42: B767-200ER
5: MD11
2: A330-200
6: A340-200
2: A340-500
3: A350-800
37: B747-400ER

Og aksjekursen passerte $500 i morges. Den ligger for øyeblikket på $516.32 :)
 
Bare å kjøpe aksjer i Tuppair Airlines om dere har for mye $$$$...

Er i startgropen, så investeringer mottas med takk..

SVETHO
 
Heisann!

Furuholmen Airlines er fortsatt i startgropen, med en aksjekurs som ligger på 11.19

Den stiger jevnt og trutt, men det er fortsatt god plass til flere inverstorer, samt at ryktene sier at en A380 er aktuelt innen utgangen av uken.
Per dags dato ser flåten til Furuholmen Airlines slik ut:

A321-200 3
A340-200 37
A319-100CJ 1
B777-300 1

Ha en aldeles flott kveld videre!

Mvh Lars Petter Hassel
 
Ser ut som en investor i Cheapo International Airlines fikk pengeproblemer og måtte selge sine aksjer i selskapet for å skaffe cash.

Dette betyr at det nå finnes ca 21 000 stk aksjer tilgjengelig for salg i overnevnte selskap.

Kursen står i 94,40 USD så man bør helst ha litt cash for å sikre seg disse :colgate:

Men aksjen skal garantert videre opp. Har bl.a. 820 mill lbs med fuel på lager i tillegg til en kontantbeholdning på rundt 1 mrd USD som snart skal benyttes til innkjøp av flere A380. Og som man vet så stiger kursen bra ved slike innkjøp. Selskapet drar inn et sted mellom 170-200 mill USD i inntekter pr dag fordelt på 79 fly/ruter.

Tenker å bare cashe inn penger fram til tirsdag neste uke. Da skal det kjøpes inn mange A380, så skal man bli med på ferden videre oppover så gjelder det å slå til nå ;)

EDIT: Der kom det en kjøper, så da er det igjen ca 14 000 aksjer igjen i Cheapo International Airlines.
 
Last edited:
Da var det investert 3000 aksjer i Cheapo International Airlines fra Xibit Airlines, som snart ligger på 0.16... wihuw! Men med lukrative ruter og fly i siktet og 4 gode ruter så håper jeg dere ser sjansen i å investere i noen titusner av aksjer ;) Lå på .016 før innkjøpt fuel, da. Base OSL - invest now :D

fuck it - jeg ivesterer 5000 aksjer til, jeg! dæven, der forsvant a321- og 753-budsjettet...
 
Siden Xibit Airlines kjøpte 8000 aksjer i Cheapo så takker man for tilliten ved å kjøpe 199 998 aksjer i Xibit.

14 000 aksjer igjen i Cheapo ;)
 
MOW Airlines begynner å trappe ned .. Alle fly unntatt A380 trekkes nå ut av trafikk og blir lagret på Dagali og Fagernes inntl de blir solgt. Aksjekursen er fortsatt på stigende, men investorene bør begynne å vurdere salg ...
 
Siden Xibit Airlines kjøpte 8000 aksjer i Cheapo så takker man for tilliten ved å kjøpe 199 998 aksjer i Xibit.

14 000 aksjer igjen i Cheapo ;)

Jannis Airlines har 10 000 aksjer, og kjøper de siste ledige aksjene i Cheapo.
Nye 15 000 aksjer er kjøpt inn :)
 
Da er Cheapo sluttsolgt i denne omgang ;)

Er det kun en midlertidig nedtrapping grunnet finanskrisen, eller snakker vi om en kontrollert avvikling av hele selskapet, MOW? :p Jeg sitter jo på noen aksjer hos deg...
 
Cheapo følger MartinFoss og har solgt seg ut av MOW Airlines. Takker for en flott avkastning!

25 000 aksjer er samtidig kjøpt i Jannis Airlines.
 
Da var det investert 3000 aksjer i Cheapo International Airlines fra Xibit Airlines, som snart ligger på 0.16... wihuw! Men med lukrative ruter og fly i siktet og 4 gode ruter så håper jeg dere ser sjansen i å investere i noen titusner av aksjer ;) Lå på .016 før innkjøpt fuel, da. Base OSL - invest now :D

fuck it - jeg ivesterer 5000 aksjer til, jeg! dæven, der forsvant a321- og 753-budsjettet...

Da har Fullguffe airlines handlet 199998 aksjer av deg, så får du vise hva du er god for :)

Takk til MOW som gir beskjed om nedtrapping, vet ikke hvordan dette er i forhold til aksjeloven, men FullGuffe Airlines er registrert, og har hovedkontor sammen med 15 000 andre firmaer i en postkasse på de nederlanske antiller, så vi driter egentlig i det :)

Ha en flotters dag folkens :)
 
Ja, MOW Airlines trapper ned. Vi har igjen 6 777LR som opererer fra Mosjoen til Bodoe, Trondheim, Torp, Rygge og Gardermoen. I tillegg 13 A380'er som gaar i skytteltrafikk mellom Torp, Rygge og Gardermoen. Med 22 daler i billettpris og lavt belegg burde dette vaere en sikker vei til katastrofen, men neeeeei da - her tjenes det penger som aldri foer ... :rolleyes:

Men aksjekursen stuper!
 
Oh yeah - glemte aa nevne at jeg i forberedelse til julebordet anskaffet en Tristar til aa fly Oslo-Seattle. Billettene gaar for $1 pluss fueltillegg ($599), og alle er velkomne!
 
Back
Top