Airline Manager

Ingen juleferie for MOW Airlines. Alle ansatte har fått en papirpose med julenissehatt, nødproviant og et telefonkort (10 minutter) til å ringe familie og venner med og ønske god jul. Håper på en konfliktfri jul og at ikke pilotene oppdager at de er den dårligst betalte arbeidsgruppen i selskapet riktig ennå .. ;)
Det er de hos meg også. Her i gården er det rengjørerne som er lønnsadelen! :)

G' Airlines har kjøpt sin A321-200 nr. 26 og satt den i rute til Urumqi i Kina. Og ut ifra kartet nedenunder vil jeg da påstå at her står det bra til...;)
route_graph_in_air.php

Nu har Voyage totalt 73 plan, varav 30 long-haul. Varje dag köps en till två A340-600 in till bolaget.
Dessutom är det planerat att den första A380-800n kommer snart.
Då med RR motorer som alla andra long-haul kärror.
Abu-Dhabi har blivit ett nytt focus-city med rutter till Auckland, Wellington, Sydney och Zürich.
Vårat dotterbolag Pukaki Airlines, som har sin bas i Abu-Dhabi ska elimineras och aktierna säljas, pga. Dåligt finansiellt resultat.

Komplett Kaos vil ila 2. juledag introdusere RTW-billetten "Med Kaos rundt Nordkalotten"- Routing
ICN-YKS-FAI-FAR-PES-ICN (23900 km) og følgende flytyper E190/722/734/752/762. For de som ønsker det er det billig tilslutning i ICN til våre MD80 og E190 som fyker rundt i østen.

Alle som kjøper en slik RTW-billett får utdelt en liten globus-blyantspisser, en blyant og fem ferdigfrankerte postkort med selskapets logo. De som kjøper før 1/1-2010 får også et viskelær.

Fuel-lageret er nærmest fullt og man forventer at markedets respons på RTW blir positivt. Selskapets lettere korrupte tilrettelegger i finansmarkedet anbefaler kjøp.

Nu är A340-600 nummer 19 inköpt hos Voyage Aviation.
Den flyger Zürich-Honululu och har first-class delen bortplockad och istället är det extra många business-class säten.

Har 214 fly, inkludert 25 B744 og 8 A346, pluss 6 stk A388, som flyr rundt om kring, akkurat starta å fly ut fra BKK med B772 til SIN, SYD, MEL, HKK, NRT og HKT.

Noen som har peil?

Jeg har flyene regelmessig på C-sjekk, kjører reklamekampanjer, kjøper nye fly, starter flere nye ruter, bytter ut gamle fly mot nye fly. Og kjører servering på flyene.

HVORFOR er da reputation på 0 % ??????:drunk:

What am I doing wrong?

Hui, 0% reputation mener du hadde en crash!!!

Ellers er jo det heile Reputation system litt mye vilkar. Jeg har dager me 15 AOG, og andre dager ikke en enest. Dermed svinger reputation mellom lave 80% tallene og fulle 100%.

Har noen funnet ut hvorfor man kan ikke bytte en fly i C-Sjekk ut mot en fly som er ikke i sjekk dersom flyet star pa hjemmebase?

Ellers har jeg bruk noen av mine Pax-Points og bytted navn til Trans Polar Intl. Airlines. Dette lyder jo riktig stort;)

Det kan jeg ikke huske, at jeg har hatt en kraesj.....

Normalt sett har reputation oekt naar jeg enten har kjoept nye fly, satt x antall paa c-check eller kjoept reklame..... :)

Etter litt over 1,5 døgns juelferie har alle 73 fly blitt sendt avgårde i morgentimene og ca 73-millioner rullet inn på konto, klart for nye flykjøp

Voyage Aviation flyger nu 21 Airbus A340-642, 12 A330-343X, 18 A321-231, 9 A320-231, 6 A319-131 och 10 A318 Elite.

Idag köpte jag massor utav fuel, vilket har sänkt aktien, samt att måndagar är min stora advertisingdag.

Da har MOW Airlines kjøpt sin første A380 og satt den inn på suksessruten Harare-Honululu. Morsomme papirhatter formet som ananas ble delt ut ved ut gaten og crewet hadde matchende hawaiiskjorter.

Og hva drakk så den fantasifulle herren da han skrev dette?:p

Er det forresten noen som har sett fuel'en falle under 400 noen gang?

BF:cool2

Og hva drakk så den fantasifulle herren da han skrev dette?:p

Er det forresten noen som har sett fuel'en falle under 400 noen gang?

BF:cool2

Ja, det har vaert nede til 200$ og 150 $ ogsa, men det varte bare noen fa minutter för prisen gikk voldsom opp igjen.

Fuelprisen endres en gang i timen, sånn at jeg vil anta at 3-4 minutter med $150 har vært en liten bug i systemet.

Voyage Aviation, nu med 78 plan och 1005 anställda.
Nästa steg är att öppna den andra riktiga hubben och inte göra det till en focus-city.
Hub nummer två blir antingen Berlin eller München och kommer att få long-haul rutter.

G' Airlines har nå passert 500.000 passasjerer, og samtidig har selskapets første 777-300 blitt satt i trafikk mellom Oslo og Ontario! Aksjekursen fortsetter i riktig retning, og ligger nå på $4.88 :)

Back