Airline Manager

Og det går unna i G' Airlines. Vi har nå tatt farvel med selskapets ene Dash 8, og to CRJ100 er også satt vekk til fordel for A321-200. Flyflåten består nå av:
11x A321-200
8x CRJ100 (fases ut)
1x 737-700 (fases ut etter CRJ100)

Selskapets aksjeportfolio har også endret seg: 100.000 aksjer i et lite aktivt selskap er solgt til fordel for aksjer i (forhåpentlig) mer aktive selskaper.
 
Og Holberg airlines forsetter fremover.

-Vi har innvistert 60 mill $ i aksjer hos Nugatti
-Kjøpt inn 5 IL96-400(faktisk veldig gode maskiner)
-Aksjen opp til 12.2
-En del fly inne til C-check
-Nå AM-trusted(ingen ekte penger inne i bildet nei ;) )
-Totalt 60 fly nå
-Har begynt å åpne IC ruter fra vår DOM-hub i Daytona Beach(nå 16 fly stasjonert der, herav 8 DC9-50 og 3 A340)
-Nådd 20 ruter fra IC huben i BCN, samt 24 fra NY-huben.

;)
 
Morsomt å se på alle kartene til folk her..

Legg ut alle kart og logoer da så vi kan se på dem!!! vb-:D

Her er mitt....
 

Attachments

  • route_graph_in_air.jpg
    route_graph_in_air.jpg
    20.7 KB · Views: 118
  • jsixpu.png
    jsixpu.png
    16 KB · Views: 116
Idag införlivas A340-600 nummer 6 i Voyage Aviations flotta.
Planet kommer att trafikera en ny asien rutt ifrån Zürich och vi förväntar oss att den köps inom 4 timmar.
 
SVG Airlines er godt i gang med flåtefornyelse, dvs at det er en del A340-200'ere som er byttet ut med B787-8'ere.

Men samtidig øker tilveksten av større fly daglig, som A380-800, B47-400/ER, MD11, A340-600 m.m.

Aksjekursen har tatt et stup nedover, men dette er pga av høyt forbruk av penger og utskiftning av flåten. :)

Da sitter vi for øyeblikket med en slik flåte:

4: B747-400
37: A380-800
7: A330-300
13: A340-300
94: B787-8
20: A340-600
42: B767-200ER
5: MD11
2: A330-200
64: A340-200
2: A340-500
22: B747-400ER
 
Last edited:
Polarfox har kjøpt 200 000 aksjer i Komplett kaos.. kjører du selskapet på dukken blir julemiddagen servert igjennom sugerør :P


Ellers ikke stort å melde, aksjekursen er oppadgående på 1.35 i skrivendestund. Jeg har noen aksjer igjen for salg for de som vil tjene penger..
 
MBG Airlines har en aksjekurs på 28.70 som øker daglig

Flåten består av:
4x A330-300
3x 757-200
44x A321-200
43x 787-800
3x 787-300
3x 777-300

Fremover blir det og invistere i 777 og 330, og snart venter det en A380 :)

2hd183m.gif
 
Utfasingen av 737-400 er i gang, og alle skal erstattes med -900/-900ER. Det betyr at det ikke lengre er Classic i flåten, noe som sparer 3 mekanikere (og 1 på cleaning) per fly, har lavere forbruk og tiltrengt høyere setekapasitet.

Men er det ingen som kan fortelle meg hva jeg oppnår med å være AM Trusted?
 
GH International Airlines er i Stabil vekst, med en flåte bestående av 37 fly på like mange ruter. For det meste ut fra vår hub, Chicagos Loop/Midway.
Aksjekursen ligger for øyeblikket på 3.38, og er god, og langsiktig innvestering.
 
På tross av at flåten var delvis groundet i helgen, så har Får Seaons idag handlet sin første 380. Itillegg er 1 787-8 og 3 757-300 innkjøpt og flåten er nå som følger

A380-800: 1
B747-400: 2
A330-300: 8
B787-8: 5
B757-300: 19
B767-400ER: 3
A340-200: 4
B767-200: 7
 
KKA kjører videre. Ny E190 med god rekkevidde inn i flåten i kveld, og den settes inn på enda en "midt i ingenting"-flyplass, Novosibirsk.

Siden CEOen ikke er flasket opp på excel har men litt mindre fokus på tall og noe mer på operasjonell drift og fikse IT-løsninger. ISS står for ground handling og programmet TakeOff 2010 er i implementeringsfasen, og det ser ut som det skal bære frukter. Turnaround skal være på maksimalt 10 minutter og vi satser på være operative 24 timer i døgner med mindre det oppstår tech på et fly. Her skal ingen få sove.
 
Back
Top