Airline Manager

Fekk denne tildelt idag!

fuel.gif
 
Voyage Aviation Press Center, Zürich

Today, 13 december 2009, Voyage Aviation announces that we will replace our whole fleet of Airbus A340-300's with A340-600's and move our A330-300's to new routes, mostly routes currently operated by A321's, and replace the A330's on intercontinental routes with A340-600.

This deal includes puchases of 14 Airbus A340-600's and also 20 options for A340-600's and 9 options for A330-300's. Some Airbus A340-500's will also be introduced on longer routes.

Voyage Aviation Airlines Group consists of Voyage Aviation International, Voyage Executive and Voyage Investment Bank.
The company is headquartered in Zürich with local offices in Doha, Moscow, Long Beach and N'Djanema.
The fleet consists of 63 Airbus aircrafts which are realy new.
 
G' Airlines mottar nå daglig nye A321-200, og maskin nr. 8 er nå satt i rute. Utfasingen av CRJ100 vil begynne når selskapet mottar A321-200 nr. 9.

Aksjekursen peker oppover, og bokstavelig talt fløy forbi $1 til $1.21.
 
Om 10 timmar tar vi vår enda A340-500 ut ur trafik och ersätter den med A340-600.

Nu är Voyages flotta denna:
10 A318 Elite
6 A319-131
10 A320-231
19 A321-231
11 A330-343X
1 A340-313X
1 A340-541
3 A340-642 HGW

Rutten Dublin-München har lagts ner idag och vi har sålt våra aktier i vårt singaporiska systerbolag, som tappat marknadsvärde.
 
SVG Airlines kjøpte i dag sin første Concorde og solgte den etter 2 min :p

Fikk noen ekstra pax-poeng for det ^_^
 
Den har ikke lang rekkevidde, og den tar ikke mye pax. Fikk ikke mye pr. billett for en tur fra LHR til N.Y. Da gadd jeg ikke lete mer....

Men jeg fikk da pax-poeng for den og en achivement.... ;)
 
Detta måtte jeg kikke litt på - "Komplett Kaos Airlines" er på lufta, vi satser tungt på IT-drift og komplett kaos på andre fronter. Foreløpig opererer vi ut fra Seoul til kinesiske destinasjoner man ikke greier å uttale...
 
En kjapp oppdatering fra for dere som satset på nystarteded Fellowship Airlines for en måned siden :)

I dag svingte kursen over 26 USD, flåten er på 127 fly, av de er ca 20% i divisjonen Keep Them Flying

Langdistanseflåten er blitt stor, med totalt 18 A340/330, 1 777, 2 787, 4 747, 12 767 og 12 757, samt 2 A321 som også krysser Atlanteren. En ny A340-500 er bestilt og erstatter en 788 i morgen tidlig.

Bringing people together, welcome on board :)
 
Nu har Voyage ersatt A340-500 med A340-600, vilket ger betydligt mer avkastning.
Nu väntar en rad med C-Checkar och även bränsleinköp, så det är värt att investera då det är billigt.
 
MOW Airlines har akkurat passert 20 i aksjekurs og har etablert en ny liten minihub på Vagar, hvor sulhungrige færøyinger flys til Thailand og Hawaii. Flåten teller nå 30 777/787 og øker stadig ..
 
LCH78 Airlines satte nå i morgentimene idrift selskapets første A380. Den ble satt inn på den nystartede ruten Hefei - Iguazu og første turen var utsolgt. Kursen er nå på $27.04
 
Og Vega 4000 Airlines har nå kommet opp i denne flåten:

58 787-8
8 777-200LR
9 777-300ER

Og kursen stiger jevnt og trutt, er nå oppe i 36.43
 
På tide med en liten raport herifra igjen..

PolarFox Airlines er på vei igjennom en oppbyggingsfase og det blir kjørt hardt på relativt korte ruter med høy pax og god inntjening. Mens vi samtidig har begynt såvitt å få noen få langdistanse ruter.

Flåten på 30 fly består av 20 stk Dassoult Mercure kortdistanse fly. 5 x MD-90 for litt lengre turer på ca 5 timer. 1 x DC-10-10, 1x DC-8-72 og 2x 707 på langdistansene.

707'ene går ikke lønnsomt og skal byttes ut med DC 8 og DC-10

Aksjekursen er på litt over 1.05, var på 1.17 fram til jeg handla inn 15 mill lbs med fuel. Men den kommer seg fort opp igjen.
 
Stenseth Airlines har akkurat satt sin første A350-1000 i trafikk - med fullt belegg på første flight. Med unntak av 4 stk. Boeing 757-200 består nå hele longhaulflåten av Airbus (5X A330-300, 4x A340-200/300, 1x A350-1000 og 2x A380). 757'ene skal ut av flåten nå ganske snart, og de to rutene som går bra får A330, mens de to som går sånn passe får 737.
 
Etter en litt treg start og Komplett Kaos uten kontroll er vi nå mer i tråd med startegien, kun Komplett kaos. Har hyra inn ISS til handling av flyene her og satser på produksjon 24/7, dog lugget det grundig i begynnelsen, både fra ISS og et par snag.

Aksjen har sjelden vært lavere enn nå - det betyr at det bare kan gå en vei, opp. Cheapo International Airlines kjøpte på bunn og har på 12 timer fått 15% avkastning på investeringen. Det feirer vi ved å sende noen klistremerker og bag-tags til investoren.

Noen turboprops og jet flyr litt kort og mellomlange ruter øst i østen (Kina/Kora med omegn)

Mvh
Discus
COO, CEO, CFO og CTO
Komplett Kaos Airlines
 
Back
Top