Airline Manager

Ja, jeg ser poenget ditt...... MEN!

Her er det garantert avkastning.....

Kurs er forøvrig nå på 50.08.

Må jo få drive litt egenreklame...... ;) For å tjene penger, det er Core SVG Airlines :lol:

Og for å toppe tidligere utsagn, SVG Airlines er dedikert til å levere ;)

Ny kurs er $ 51.49

EDIT: $ 51.54

Last edited:
Mitt er; GoldCove Airlines - Flyr fra MCO og utvider daglig med nye ruter. Trenger kapital til utvidelse. 737 og ATR pr. i dag med innenriksruter i USA.

Har dere noen gode triks hvordan å øke kapitalen mer? Går sakte å bygge opp kapital syns jeg.

Mateo

MartinFoss Airlines; håper dere leverer hva dere lover. Invistert nesten hele kapitalen i dere nå :) Mindre porteføljer i andre selskaper også.

Invest in GoldCove Airlines!

nå går det nedover hos meg , har begynt å tape penger . Jeg kommer til å selge 5 av 7 fly for å kjøpe ett større ett . Får håpe det hjelper meg økonomisk..

Nu har Voyage Aviation köpt sitt tjugosjätte plan, en 737-700 som direkt sätts i trafik från huben i Zürich till Krasnoyarsk. Första flygningen var full, vilket innebär att det finns en stor chans för större kapacitet då vi ersätter våra 767-200 på USA linjerna med Airbus A330 eller Boeing 787-8.

Holy!
En fuelpris på 2100 per 1000lbs! :s
Vi innstiller opprasjoner inntil videre, da dette gjør at vi vil drive med underskudd.. :p

Holy!
En fuelpris på 2100 per 1000lbs! :s
Vi innstiller opprasjoner inntil videre, da dette gjør at vi vil drive med underskudd.. :p

Det gjelder å ha nok fuel i bakhånd ;)

Vel, alle Får Seasons ruter ble sendt avgårde tidligere i morges. Dagens spørsmål er om jeg skal kjøpe min 3. 757-300 eller spare til noe større?

Dårlig med billig suppe omdagen. Var nede i 600 i går, men det er jo ikke spesielt bra! Håper noen poster her når den kommer ned i 200!

BF:cool2

Vi har startet igjen!

Fuel er ned til 900. Vi kan leve med det da ;)

Edit: back to "normal".. 2100...

Last edited:
Seychellois Airlines trenger stock holders!

Selv har vi stocks hos SVG Airlines og hos MOW Airlines. God avkastning hos MOW so far! :)

Fleet:

1 B737-700
1 An-10
1 ATR 72-600

Og bedre blir det. 787 nummer fem er anskaffet og det er allerede fullt hus og stormende jubel på min nye rute til Zanderij.

Flåten består av
- 5 737-400
- 5 787-8

Lange turer med 737-400 gir god uttelling - fortsetter med disse foreløpig.

Fuel priser er fortsatt 2100 , alt for mye! så jeg kjører på fuel fra i går , blir ikke flere flighter i dag vertfall. Har solgt unna alle ATR flyene mine (5stk) og har nå en flåte på 1 738 og a DashQ8-300

Kjøp gjerne stock hos meg , den er såpass lav så det blir billig :) Bare begynn å kjøp mye så kommer dere til å tjene på det ! Den er stabil.

Jeg starter på nytt , har tapt så mye penger ! Det nye selskapet kommer til å hete det samme som før Flyglobe

Min ruttkarta för Voyage Aviation.
route_graph_all.php

Får Seasons har nå gått til innkjøp av sin første widebody, en 767-200 som akurat klarer OSL-YVR og Får Seaons utvider dermed sin allerede gode kanadiske nettverk fra OSL

Hmm! Gratz!

Vi sliter fremdeles med ekstremt høye suppepriser..Alt over 1800 gjør det ulønnsomt å drive :p

Akkurat nå ligger fuel til 1300, så man kan ta seg råd til å sende opp flyene :p

Last edited:
Det bør det!

Forresten..noen nevnte noe om at vi ikke ga penger for lovnadene våre.. :p
Siden da har Holberg Airlines gått opp hele 25%! :)

PS Airlines tjener penger selv om fuelen ligger på 2100:D Oslo-Baku, Oslo-Antalya og Trondheim-London er saker. Alt av turboprop ruter er lagt ned og flyene er solgt. Ren B737 flåte nå:D

Back