• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Airline Manager

Ja, jeg ser poenget ditt...... MEN!

Her er det garantert avkastning.....

Kurs er forøvrig nå på 50.08.

Må jo få drive litt egenreklame...... ;) For å tjene penger, det er Core SVG Airlines :lol:

Og for å toppe tidligere utsagn, SVG Airlines er dedikert til å levere ;)

Ny kurs er $ 51.49

EDIT: $ 51.54

Last edited:
Mitt er; GoldCove Airlines - Flyr fra MCO og utvider daglig med nye ruter. Trenger kapital til utvidelse. 737 og ATR pr. i dag med innenriksruter i USA.

Har dere noen gode triks hvordan å øke kapitalen mer? Går sakte å bygge opp kapital syns jeg.

Mateo

MartinFoss Airlines; håper dere leverer hva dere lover. Invistert nesten hele kapitalen i dere nå :) Mindre porteføljer i andre selskaper også.

Invest in GoldCove Airlines!

nå går det nedover hos meg , har begynt å tape penger . Jeg kommer til å selge 5 av 7 fly for å kjøpe ett større ett . Får håpe det hjelper meg økonomisk..

Nu har Voyage Aviation köpt sitt tjugosjätte plan, en 737-700 som direkt sätts i trafik från huben i Zürich till Krasnoyarsk. Första flygningen var full, vilket innebär att det finns en stor chans för större kapacitet då vi ersätter våra 767-200 på USA linjerna med Airbus A330 eller Boeing 787-8.

Holy!
En fuelpris på 2100 per 1000lbs! :s
Vi innstiller opprasjoner inntil videre, da dette gjør at vi vil drive med underskudd.. :p

Holy!
En fuelpris på 2100 per 1000lbs! :s
Vi innstiller opprasjoner inntil videre, da dette gjør at vi vil drive med underskudd.. :p

Det gjelder å ha nok fuel i bakhånd ;)

Vel, alle Får Seasons ruter ble sendt avgårde tidligere i morges. Dagens spørsmål er om jeg skal kjøpe min 3. 757-300 eller spare til noe større?

Dårlig med billig suppe omdagen. Var nede i 600 i går, men det er jo ikke spesielt bra! Håper noen poster her når den kommer ned i 200!

BF:cool2

Vi har startet igjen!

Fuel er ned til 900. Vi kan leve med det da ;)

Edit: back to "normal".. 2100...

Last edited:
Seychellois Airlines trenger stock holders!

Selv har vi stocks hos SVG Airlines og hos MOW Airlines. God avkastning hos MOW so far! :)

Fleet:

1 B737-700
1 An-10
1 ATR 72-600

Og bedre blir det. 787 nummer fem er anskaffet og det er allerede fullt hus og stormende jubel på min nye rute til Zanderij.

Flåten består av
- 5 737-400
- 5 787-8

Lange turer med 737-400 gir god uttelling - fortsetter med disse foreløpig.

Fuel priser er fortsatt 2100 , alt for mye! så jeg kjører på fuel fra i går , blir ikke flere flighter i dag vertfall. Har solgt unna alle ATR flyene mine (5stk) og har nå en flåte på 1 738 og a DashQ8-300

Kjøp gjerne stock hos meg , den er såpass lav så det blir billig :) Bare begynn å kjøp mye så kommer dere til å tjene på det ! Den er stabil.

Jeg starter på nytt , har tapt så mye penger ! Det nye selskapet kommer til å hete det samme som før Flyglobe

Min ruttkarta för Voyage Aviation.
route_graph_all.php

Får Seasons har nå gått til innkjøp av sin første widebody, en 767-200 som akurat klarer OSL-YVR og Får Seaons utvider dermed sin allerede gode kanadiske nettverk fra OSL

Hmm! Gratz!

Vi sliter fremdeles med ekstremt høye suppepriser..Alt over 1800 gjør det ulønnsomt å drive :p

Akkurat nå ligger fuel til 1300, så man kan ta seg råd til å sende opp flyene :p

Last edited:
Det bør det!

Forresten..noen nevnte noe om at vi ikke ga penger for lovnadene våre.. :p
Siden da har Holberg Airlines gått opp hele 25%! :)

PS Airlines tjener penger selv om fuelen ligger på 2100:D Oslo-Baku, Oslo-Antalya og Trondheim-London er saker. Alt av turboprop ruter er lagt ned og flyene er solgt. Ren B737 flåte nå:D

Back