• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Airline Manager

Etter veldig lovende rettning på aksjen idag har Holberg vedtatt å innvistere mer i Air Bergen.
Det er gjort aksjekjøp på nesten 500,000, noe som tilsvarer 70% av Holberg Airlines sin verdi. Det kalles en høyrisikoinnvistering, men man er sikre på at AB gjør jobben.

Aksjen har en prøveperiode på 14 timer.

post_old.gif
26-10-2009, 10:33

Da har SVG Airlines gått til innkjøp av 1 stk A340-300 og satt den inn på ruten Frankfurt - Jakarta, samt en A330-300 på ruten Frankfurt - Osaka

Kursen er nå 18,57 og stiger fortsatt :)

EDIT: 18.60

Kursen er nå på $ 48.05. Så de som har investert, har fått en grei avkasting.

Dvs at kursen har steget med 258.7506731287022 %

Nå må dere normenn kjøpe noen stocks av meg da, har invistert i MOW, SVG, TDK. Og økt hos de alle tre i dag! Vil gjerne invistere i andre normenn som har hekta på dette spillet også. Så send med en mail på spillet med flyselskapets navn og at dere er scanairtilhengere så invisterer jeg i dere også.

Men trenger at noen invisterer hos meg også, da blir jeg glad vettu! =)

Attachments

• jsixpu.png
    jsixpu.png
    16 KB · Views: 116
Nå må dere normenn kjøpe noen stocks av meg da, har invistert i MOW, SVG, TDK. Og økt hos de alle tre i dag! Vil gjerne invistere i andre normenn som har hekta på dette spillet også. Så send med en mail på spillet med flyselskapets navn og at dere er scanairtilhengere så invisterer jeg i dere også.

Men trenger at noen invisterer hos meg også, da blir jeg glad vettu! =)

MartinFoss Airlines har fortsatt en lav kurs, men er nå på veg opp ;)

Lurer dog litt på realismen. Satte akkurat i gang Oslo-Nashville, som aldri har gått med et eneste tomt sete. Er tydeligvis bare 135 seter i 737-800'ern jeg bruker, og den drar inn nesten 400.000 dollar per flight. Kjos? Tar du notater her?

Da er Flyglobe airliners opprettet :) har kjøpt SVG aksjer ;) Har en flåte på mange små ATR . Får holde meg innenfor europa en stund framover :)

Cheapo International feiret milepælen 100 000 transporterte pax nå i morgentimene med innkjøp av selskapets andre 747-400. Den nye maskinen ble satt inn på ruten Melbourne-London hvor jomfruturen gikk med 100 % belegg ;) Slik cashflow'en er nå så har selskapet planer om å anskaffe en ny 747-400 annenhver dag. Aksjekursen vil med andre ord fortsette opp!

Da har Fulguffe Airlines fulgt oppfordringen her og nettopp investert i Hey , martinfoss og flyglobe.

Anbefaler dere selvfølgelig å investere i Fullguffe Airlines, som snart er et rent IC selskap, med 757-200. Planen er å legge inn ordrer på 787 etterhvert :)

Hmm..vi får se etterhvert ;)
Er forresten meget fornøyd med mine akjser i Bergen air. Opp hele 2.00 på 14 timer! :)

Jajaja.. :p
Det tar jo litt tid da å komme opp i fart ;)
Vi satser på å nå 0.09 innen kort tid.. Bare hold på aksjene dine du sier jeg ;)

Det er små økninger, men hoppene blir bare større og større etterhvert som vi ekspanderer.
Vi sliter dessuten grunnet høye fuelpriser, men dette blir forhåpentligvis bedre om ikke lenge ;)

graph.php

Last edited:
Gaar jamt oppover for MOW Airlines ogsaa. En markedsfoeringskampanje ga positivt utslag i beleggsprosenten og naa som ledelsen er tilbake fra utskeielsene i Tyskland, burde dette gi ytterligere positivt utslag.

Analystenes raad: KJOEP!!!

Hva er dette ?

Company: MOW Airlines
Stock value: $ 1.59

Buy stock in MOW Airlines
There are no available stock in the selected company

Back