Airline Manager

Etter veldig lovende rettning på aksjen idag har Holberg vedtatt å innvistere mer i Air Bergen.
Det er gjort aksjekjøp på nesten 500,000, noe som tilsvarer 70% av Holberg Airlines sin verdi. Det kalles en høyrisikoinnvistering, men man er sikre på at AB gjør jobben.

Aksjen har en prøveperiode på 14 timer.

post_old.gif
26-10-2009, 10:33

Da har SVG Airlines gått til innkjøp av 1 stk A340-300 og satt den inn på ruten Frankfurt - Jakarta, samt en A330-300 på ruten Frankfurt - Osaka

Kursen er nå 18,57 og stiger fortsatt :)

EDIT: 18.60

Kursen er nå på $ 48.05. Så de som har investert, har fått en grei avkasting.

Dvs at kursen har steget med 258.7506731287022 %

Nå må dere normenn kjøpe noen stocks av meg da, har invistert i MOW, SVG, TDK. Og økt hos de alle tre i dag! Vil gjerne invistere i andre normenn som har hekta på dette spillet også. Så send med en mail på spillet med flyselskapets navn og at dere er scanairtilhengere så invisterer jeg i dere også.

Men trenger at noen invisterer hos meg også, da blir jeg glad vettu! =)

Attachments

• jsixpu.png
    jsixpu.png
    16 KB · Views: 116
Nå må dere normenn kjøpe noen stocks av meg da, har invistert i MOW, SVG, TDK. Og økt hos de alle tre i dag! Vil gjerne invistere i andre normenn som har hekta på dette spillet også. Så send med en mail på spillet med flyselskapets navn og at dere er scanairtilhengere så invisterer jeg i dere også.

Men trenger at noen invisterer hos meg også, da blir jeg glad vettu! =)

MartinFoss Airlines har fortsatt en lav kurs, men er nå på veg opp ;)

Lurer dog litt på realismen. Satte akkurat i gang Oslo-Nashville, som aldri har gått med et eneste tomt sete. Er tydeligvis bare 135 seter i 737-800'ern jeg bruker, og den drar inn nesten 400.000 dollar per flight. Kjos? Tar du notater her?

Da er Flyglobe airliners opprettet :) har kjøpt SVG aksjer ;) Har en flåte på mange små ATR . Får holde meg innenfor europa en stund framover :)

Cheapo International feiret milepælen 100 000 transporterte pax nå i morgentimene med innkjøp av selskapets andre 747-400. Den nye maskinen ble satt inn på ruten Melbourne-London hvor jomfruturen gikk med 100 % belegg ;) Slik cashflow'en er nå så har selskapet planer om å anskaffe en ny 747-400 annenhver dag. Aksjekursen vil med andre ord fortsette opp!

Da har Fulguffe Airlines fulgt oppfordringen her og nettopp investert i Hey , martinfoss og flyglobe.

Anbefaler dere selvfølgelig å investere i Fullguffe Airlines, som snart er et rent IC selskap, med 757-200. Planen er å legge inn ordrer på 787 etterhvert :)

Hmm..vi får se etterhvert ;)
Er forresten meget fornøyd med mine akjser i Bergen air. Opp hele 2.00 på 14 timer! :)

Jajaja.. :p
Det tar jo litt tid da å komme opp i fart ;)
Vi satser på å nå 0.09 innen kort tid.. Bare hold på aksjene dine du sier jeg ;)

Det er små økninger, men hoppene blir bare større og større etterhvert som vi ekspanderer.
Vi sliter dessuten grunnet høye fuelpriser, men dette blir forhåpentligvis bedre om ikke lenge ;)

graph.php

Last edited:
Gaar jamt oppover for MOW Airlines ogsaa. En markedsfoeringskampanje ga positivt utslag i beleggsprosenten og naa som ledelsen er tilbake fra utskeielsene i Tyskland, burde dette gi ytterligere positivt utslag.

Analystenes raad: KJOEP!!!

Hva er dette ?

Company: MOW Airlines
Stock value: $ 1.59

Buy stock in MOW Airlines
There are no available stock in the selected company

Back