Airline Manager

Ohh, nice!

Har nettopp invistert i TDK, MOW, Jannis, Linjal og Vega4000.. så nå må dere bare gjøre jobben! :D

Sjefene i Holberg Airlines er optimistiske at DO-probleme skal få kursen oppover hos Får Season, og har derfor kjøpt 8500 aksjer :D

Etter at aksjene har fått stått noen timer er det tydelig at Linjal airlines er de som har levert best med +0.7 mens Får Season har levert dårligst, og må jobbe litt :p -0.01 ;)

Etter at aksjene har fått stått noen timer er det tydelig at Linjal airlines er de som har levert best med +0.7 mens Får Season har levert dårligst, og må jobbe litt :p -0.01 ;)

Slapp av. Jeg holder på en flåtefonyelse og har nettopp dumpet 3 E190 og en Q400.......kursen spretter straks opp igjen ;)

Får Seasons var vel opp med en del promille i helgen, og falt tilbake til 0 i dag? :lol:

MOW Airlines har steget med nesten 40% pga DO-effekten. Imidlertid førte nok markedsavdelingens manglende fokusering på driften disse dagene til litt sviktende belegg, men jeg regner med at dette fikses med litt aggressiv markedsføring.

En 787 til ble anskaffet i går og nok en vil følge i dag. Den ene vil være i denne bemalingen. :p

13341_171941096035_554781035_3328304_6429690_n.jpg

Last edited:
Nå er tidspunket å innvistere i Holberg Airlines sier bare jeg!
Med en historisk lav kurs på 0.08 er det billig å kjøpe masse aksjer, og vi har flere store satsninger de neste dagene!

Jetlynx Airlines har solgt sin ATR-72 og Fokker 50 for å satse på en renere flåte.
I dag ble første leveranse av LN-KCA, en Bombardier CRJ-900 gjennomført på OSL.
Flyet ble raskt satt i gang på den nye ruten mellom Oslo og Madrid.

Jetlynx har også satt i gang en rekke aksjekjøp, hvor det ble investert i 200.000 aksjer i det omtalte Holberg Airlines. ;)

Sånn, da er junglejet'ene ute av flåten, Q400 også og OSL-MOW/DUB/BCN/LHR er nedlagt. 2 nye 757-300 er kjøpt og ARN-YYZ og OSL-YYZ er åpnet. Siden markedavdelingen har vært på kurs i helgen vil selvsagt flightene bli operert i en DO-mode....inkludert obligatoriske low-pass ved landing :D

Får Seasons har også spesialisert seg på Canada og har følgene ruter
Fra OSL:
Toronto: 757-300
Ottawa: 319
Montreal: 737-900ER
Abu Dhabi: 319
Accra: 319

Fra ARN:
Toronto: 757-300

Last edited:
VEGA 4000 Airlines er nå snart oppe i en kurs på 6, sakte men sikkert stigende. Har etterhvert fått solgt unna mindre fly og kjøpt nytt slik at vi nå har 11 B787-8 og 2 B777-300ER.

Info til aksjonærer:
Da CEO og ledelsen skal ut på studietur til Tyskland hele neste uke, så kan det bli pauser i driften.

Hmmm, en sovende aksje. Liker valget av flypark. Denne legges bak øret så snart jeg får kjøpe flere aksjer. Må bare selge noen først...

Og SVG Airlines anskaffet seg en slik i går, nr 2 kommer vel i løpet av dagen/morgendagen alt etter.....

Hvilken logo skal jeg hive på? SAS? :)

Attachments

• _MG_9337_2.jpg
    _MG_9337_2.jpg
    138.3 KB · Views: 106
Hmm..
Vi begynner å tømmes for suppe nå, men det er fortiden 1000 per 1000lbs, noe det har vært i hele dag..Får håpe at det blir billigere etterhvert ;)

Da har SVG Airlines fått sin første A380. :) og to nye B787-8'ere

Melbourne - London

Aircraft on route: A380-800
Registration: LN-ABB
Last flight: 2009-11-07
Available seats: 644
Ticket price: $ 8,461
Estimated passengers: 522
Total ticket income: $ 4,416,642

Og aksjen gjorde et lite jump

Det var da sinnsykt dyrt for en enveis billett!!! Kanskje du burde endre navn på selskapet ditt til Rådyre Airlines??? :colgate:

BF:cool2

Jeg klarer å få folk til å tro at jeg er billigst, og da gidder de ikke sjekke andre flyselskaper ^_^

OG så var det alle gebyrene som kommer i tillegg!!! ;)

Back