• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Airline Manager

Ohh, nice!

Har nettopp invistert i TDK, MOW, Jannis, Linjal og Vega4000.. så nå må dere bare gjøre jobben! :D

Sjefene i Holberg Airlines er optimistiske at DO-probleme skal få kursen oppover hos Får Season, og har derfor kjøpt 8500 aksjer :D

Etter at aksjene har fått stått noen timer er det tydelig at Linjal airlines er de som har levert best med +0.7 mens Får Season har levert dårligst, og må jobbe litt :p -0.01 ;)

Etter at aksjene har fått stått noen timer er det tydelig at Linjal airlines er de som har levert best med +0.7 mens Får Season har levert dårligst, og må jobbe litt :p -0.01 ;)

Slapp av. Jeg holder på en flåtefonyelse og har nettopp dumpet 3 E190 og en Q400.......kursen spretter straks opp igjen ;)

MOW Airlines har steget med nesten 40% pga DO-effekten. Imidlertid førte nok markedsavdelingens manglende fokusering på driften disse dagene til litt sviktende belegg, men jeg regner med at dette fikses med litt aggressiv markedsføring.

En 787 til ble anskaffet i går og nok en vil følge i dag. Den ene vil være i denne bemalingen. :p

13341_171941096035_554781035_3328304_6429690_n.jpg

Last edited:
Nå er tidspunket å innvistere i Holberg Airlines sier bare jeg!
Med en historisk lav kurs på 0.08 er det billig å kjøpe masse aksjer, og vi har flere store satsninger de neste dagene!

Jetlynx Airlines har solgt sin ATR-72 og Fokker 50 for å satse på en renere flåte.
I dag ble første leveranse av LN-KCA, en Bombardier CRJ-900 gjennomført på OSL.
Flyet ble raskt satt i gang på den nye ruten mellom Oslo og Madrid.

Jetlynx har også satt i gang en rekke aksjekjøp, hvor det ble investert i 200.000 aksjer i det omtalte Holberg Airlines. ;)

Sånn, da er junglejet'ene ute av flåten, Q400 også og OSL-MOW/DUB/BCN/LHR er nedlagt. 2 nye 757-300 er kjøpt og ARN-YYZ og OSL-YYZ er åpnet. Siden markedavdelingen har vært på kurs i helgen vil selvsagt flightene bli operert i en DO-mode....inkludert obligatoriske low-pass ved landing :D

Får Seasons har også spesialisert seg på Canada og har følgene ruter
Fra OSL:
Toronto: 757-300
Ottawa: 319
Montreal: 737-900ER
Abu Dhabi: 319
Accra: 319

Fra ARN:
Toronto: 757-300

Last edited:
VEGA 4000 Airlines er nå snart oppe i en kurs på 6, sakte men sikkert stigende. Har etterhvert fått solgt unna mindre fly og kjøpt nytt slik at vi nå har 11 B787-8 og 2 B777-300ER.

Info til aksjonærer:
Da CEO og ledelsen skal ut på studietur til Tyskland hele neste uke, så kan det bli pauser i driften.

Hmmm, en sovende aksje. Liker valget av flypark. Denne legges bak øret så snart jeg får kjøpe flere aksjer. Må bare selge noen først...

Og SVG Airlines anskaffet seg en slik i går, nr 2 kommer vel i løpet av dagen/morgendagen alt etter.....

Hvilken logo skal jeg hive på? SAS? :)

Attachments

• _MG_9337_2.jpg
    _MG_9337_2.jpg
    138.3 KB · Views: 106
Hmm..
Vi begynner å tømmes for suppe nå, men det er fortiden 1000 per 1000lbs, noe det har vært i hele dag..Får håpe at det blir billigere etterhvert ;)

Da har SVG Airlines fått sin første A380. :) og to nye B787-8'ere

Melbourne - London

Aircraft on route: A380-800
Registration: LN-ABB
Last flight: 2009-11-07
Available seats: 644
Ticket price: $ 8,461
Estimated passengers: 522
Total ticket income: $ 4,416,642

Og aksjen gjorde et lite jump

Det var da sinnsykt dyrt for en enveis billett!!! Kanskje du burde endre navn på selskapet ditt til Rådyre Airlines??? :colgate:

BF:cool2

Jeg klarer å få folk til å tro at jeg er billigst, og da gidder de ikke sjekke andre flyselskaper ^_^

OG så var det alle gebyrene som kommer i tillegg!!! ;)

Back