Airline Manager

Den 9. 787'en er anskaffet til Cheapo International grunnet meget positiv cashflow. Slik man driver nå så har man råd til en 787 hvert døgn. Får se hva jeg gjøre med ERJ 190'ene mine. Ser at de faktisk har en høyere salgsverdi enn det jeg kjøpte dem for før prisøkningen ^_^

Det samme kan sies om mine A319'ere.... Vi får se om utfasingen fortsetter eller om jeg beholder dem. Plutselig er de verdt nesten det dobbelte som second hand..... :)

Alt for dyrt! Her i gården blir det hamstring når den detter ned i $400 igjen :) Har fortsatt nok til noen dager, så det er ingen krise foreløpig.

Har satt meg en mål å ha minimum 35-40 Mill lbs fuel til hver en tid. da har man noe til gode på dårlige dager og kan fokusere på å fly og kjøpe mer fly.... :)

Har satt meg en mål å ha minimum 35-40 Mill lbs fuel til hver en tid. da har man noe til gode på dårlige dager og kan fokusere på å fly og kjøpe mer fly.... :)

og da sier ryktene at du bør kjøpe inn på mandag og torsdag til $400.

I know, men må man så må man..... $400 er ikke ille i forhold til $2300, så da slår man til....

King Airlines søker investorer. 0.62 er kursen nå men den vil gå opp fort, vi mottar 2-3
B737-100 hver dag nå. Har 19 fly totalt i flåten. Ikke forsent og investere. Startet for en uke siden.

Da har Kristiansund fått seg sin første intercon. rute. Kristiansund til Muskat :)

Kursen ligger for øyeblikket på SVG Airlines på $31.40 og flyparken er blitt utvidet med en tredje B747.

Mow Airlines er nå oppe i en aksjekurs på 82c og er i jevn økning. Min siste rute til Lagos er en stor suksess, men jeg har trøbbel med å få med all bagasjen ...

route_graph_in_air.php

Får du meldinger om dette? Bagasjeproblemer f.eks?

Jeg har ikke fått noen slike meldinger i det hele tatt når jeg har spilt dette spillet. verken ang bagasje eller at flyet er forsinket mm....

Jeg har hatt ganske så mye snag i det siste. Nå skal de fleste Q400'ene ut i løpet av noen dager. Håper det blir bedring da.

Legger inn et kjapt invisteringstips på mitt Air Bergen. I løpet av noen dager, så skal de fleste av mine Q400 og E190 være skiftet ut med A333 og B744ER. Dette betyr erfaringsmessig solide byks på aksjekursen.

Back