Airline Manager

Mow Airlines har nå fire 757'er i trafikk og gjør nyter stor suksess med bl.a. markedets raskeste one-stop forbindelse Irkutsk - Regina, Canada. Markedet i Abu Dhabi er også godt, og det er travelt på Non-Schengen området på OSL.

Aksjen er stigende - nå oppe i 45c. En lekk hydraulikkpumpe skapte problemer i morges, men ble kjapt fikset av Teknisk Avdeling i Regina.

Mow Airlines har nå fire 757'er i trafikk og gjør nyter stor suksess med bl.a. markedets raskeste one-stop forbindelse Irkutsk - Regina, Canada. Markedet i Abu Dhabi er også godt, og det er travelt på Non-Schengen området på OSL.

Så vi konkurerer på OSL-AUH ja :p Har en meget behaglig konfigurert 319 som trafikkeren den. Itillgg til 2 andre 319 til henholdsvis Accra og Ottowa, som utgjør long-haul satsingen min til nå.

Innen Europa har jeg 3 E90 til MOW, LHR og BCN og en Q400 til DUB

Ellers så tilbyr Får Season Airline god plass, høy service og komfortnivå, og unge lekte flyvertinner ombord med maksimumskrav til skjørtelengde :p

Last edited:
Har dekket både OSL og ARN fra Abu Dhabi .. har fulgt ansettelsesstrategien til Feel, så alt crewet er ansatt i Sverige .. ;)

Etter litt "startvansker" ser MartinFoss Airlines nå ut til å ha en jevnt økende aksjekurs :).

Den er fortsatt lav, så her kan man gjøre en god investering ;).

VEGA 4000 Airlines har nå kommet godt igang. Kursen er lav foreløpig, men det øker jevnt og trutt! :cool:

Holder meg til enhetsflåter av A32x og B787 ^_^

Da har en viss herremann ved navn Sofus Skithustrøen kjøpt aksjer hos meg!:drunk:

Last edited:
Jeg vet ikke om de endret verdifastsettelsen eller hva - men plutselig gikk aksjekursen(og valuen, som fortsatt er litt out of tuch med det faktum at jeg har 11 fly, og penger på bok) opp fra 0.49 til .91.

EDIT: Og det uten "doping"!

Og til de som ikke investerte i MartinFoss Airlines tidligere i dag, så gikk dere glipp av en dobling, fra 0.10 til 0.20 nå i ettermiddag ;).

Skulle inn å kjøpe en ny ERJ190 med da hadde jaggu prisen gått opp USD 1 mill.
Så da ble det en god gammel traver. En 737-100 innkjøpt og satt på LON-LIS.

Grunnlaget for ekspansjon er lagt..... Bare få flydd inn litt mer kapital så jeg kan få skaffet noen skikkelig pengepresser :-)

Skulle inn å kjøpe en ny ERJ190 med da hadde jaggu prisen gått opp USD 1 mill.
Så da ble det en god gammel traver. En 737-100 innkjøpt og satt på LON-LIS.

Grunnlaget for ekspansjon er lagt..... Bare få flydd inn litt mer kapital så jeg kan få skaffet noen skikkelig pengepresser :-)

Og grunnen er her: Aircraft prices adjusted - 2009-10-30
Today we have adjusted the prices for all aircraft. The new price formula should make each aircraft price fit its capability, speed, fuel consumption etc.

Holy Benoly!! Nå har prisen på en 752 gått opp med 50%!! Spørs om ikke en blir ofret til fordel for en 753 .. den er plutselig billigere!

Har tre turns på en halvtime her .. får se hva jeg gjør ...

Country airlines ble etablert for noen dager siden. Har 9 fly som trafikkere over hele verden. Aksjekurs er på 1.74. Søker investorer.

Dette spillet er veldig lett å bli hekta på. Artig å kjøpe inn fly og tjene penger osv osv. :)

Det er ingenting. Arbeidshesten min 319 mer en dobblet seg i pris :(

Ja, det var nedtur for JW Airlines aswell, men siden vi alt har 11 319 i flåten(det var et godt kjøp så lenge det varte) får jeg forsøke at spare til 787 nu tenker jeg. Oioioi. Og det blir ihvertfall full drink service ombord på alle ruter i alle klasser.

Da ble det en ny A340-600 og en B757-200 på SVG Airlines + 40. mill lbs med fuel. Burde holde en dag eller to det :)

Kursen ligger nå på $ 29.13

Den 9. 787'en er anskaffet til Cheapo International grunnet meget positiv cashflow. Slik man driver nå så har man råd til en 787 hvert døgn. Får se hva jeg gjøre med ERJ 190'ene mine. Ser at de faktisk har en høyere salgsverdi enn det jeg kjøpte dem for før prisøkningen ^_^

Back