Airline Manager

Samme som jeg gjør! Og da etterhvert gå over til store fly. Store fly + lange ruter = fetere lombok=):up:

Men ett sted MÅ man begynne, så derfor har jeg mine 3 E190 i full drift ennå til jeg får kjøpt større fly.

Da var LN-TZB levert og i trafikk på den lukurative ruten OSL-Irkutsk! Her snakker vi frekkere ruteskaping enn DY! :stir

Hadde en liten nedtur på noen cent på aksjekursen i dag. Måtte prioritere kjøp av mer suppe. Men den er på vei opp igjen....

Her er en foreløpig status på flyparken

B747-400 2 stk
B737-800 23 stk
A319-200 32 stk
A320-200 5 stk
A330-300 3 stk
A340-300 1 stk
B757-200 34 stk
B787-800 13 stk
A340-600 1 stk
B767-200ER 15 stk

Akjekursen ligger nuh i $ 22,49

Så det er enda en god investering å sette alle pengene du har i SVG Airlines. :)

Nei, men kan ha så mange fly man vil ha i luften til hver en tid. Jeg har 130 fly som flyr nå.

Får så se hvem som har kjøpt aksjer av deg går du inn på stocks - stockholders. :)

Har vel 102 fly jeg nå å deriblant 38 B738, og 18 B752 som opererer over hele verden..:)

Nå står to fly på C-Check så taper litt penger nå...xD

God morgen fra TDK Airlines.
Ny dag nye muligheter :) Aksjekursen gikk fra $12.83 til $13.17 (kl 09:23 - $13.44) i løpet av det siste døgnet.
Grunnen til at den har gått så "tregt" var innkjøp av meget dyr bensin i går, pluss lønnsforhandlinger, pluss litt shopping på børsen. Idag skal kursen stige betraktelig da TDK Airlines har nok av suppe så da blir det investering i nye 787'ere. TDK Airlines ønsker deg en god dag og en god tur ;)

EDIT: Ny rute: New York - Phnom Pehn, TDK Airlines kan melde om fullt fly :D

Last edited:
Da ble det en ny A340-600 på morgenkvisten i dag og :)

Utfasing av A319-200' ene er enda ikke ferdig. Vil trolig ta tid, samtidig som jeg bytter ut en A319-200 mot større fly, f.eks. 757-200 o.l.

Da vil aksjekursen holde seg noenlunde stabil og ikke øke i den raten jeg vil. Så til dere som har investert i SVG Airlines, ingen grunn til bekymring :)

Ah! TGIF!
TDK Airlines sin aksje gikk opp fra 13.17 til 14.25 i løpet av 24 timer, noe som ikke er så veldig galt egentlig :) Alle morgen rutene gikk som planlagt og samtlige av TDK sine fly er i lufta med 100% kabinfaktor og god stemning ombord. I dag blir det flere kjøp av B787'ere så aksjekursen kommer til å komme over 15 idag. TDK Airlines forventer kurs endringer på ca 1 hver dag utenom da A380'ene kommer til selskapet. Airbus melder derimot om forsinkelse på de 4 nye A380, ny levering satt til Mandag 2 November :P

TDK Airlines ønsker deg en god fredag!

EDIT: New York - Zagreb og New York - Munich har blitt lagt til TDK Airlines sitt rute nett og kan melde om fulle fly der også :D

Last edited:
Det er blitt fredag i Fullguffe Airlines, og det feires 1 ukes jubileum med gratis kaffe til alle passasjerer i dag, kun pappbegeravgift på 25 kroner som må betales med kredittkort.(kredittkortavgift: 80.- ) hehe.

Neida, fra spøk til alvor, mine 7 ERJ190 flyr nesten døgnet rundt, har kjøpt opp myyyye fuel de siste dagene, derfor ikke investeringer i nye fly. Strategiplanen sier at jeg ikke skal ha flere av disse ER190, nå spares det penger til 752. Så i løpet av helga vil Fullguffe ha sine første IC flygninger, regner med at pengene strømmer raskere inn da :)

Dagens låt: Vassendgutane "det e helg" :)

I Air Bergen går det sakte fremover. Etter å ha sikret ekstremt billig markedsføring i 5 dager fremover, er planene om utskifting i flyparken utsatt tilsvarende. Fremover vil 321 og 752 bli de minste flyene i min flypark. 787 kjøpes inn jevnt og trutt etter hvert som flyene får timer på baken.

Da har Cheapo International kjøpt sin åttende 787-800. Dette ble feiret med ny rute OSL-PER ;) I løpet av de neste 15 timene skal det renne inn cash fra disse 787'ene, så kursen vil garantert gå opp. Fjul-lageret er på godt over 25 mill Lbs, så ingen behov for innkjøp av slikt med det første heller. I skrivende stund er kursen 2,90. De som kjøpte på 0,09 har i alle fall valuta for pengene :lol:

Back