Nå er Air Force 1 innenfor min radars rekkevidde Hexkode ADFDF9
Men viser ingen posisjon
Veldig usynlig ja , dessverre
Eg tror den gikk uti havet. Var ikke så lenge innom "siden" min
Hittade nu det jag läst och det stämde rätt bra med vad jag trodde: "Executive One" is the call sign designated for any US civilian aircraft when the president of the US is aboard. Vidare: If the president´s family members are aboard but not the president the flight can, at the discretion of the White House staff or Secret Service use the call sign "Executive One Foxtrot".
Hvorfor ble tråden min stengt ? Det jeg ville frem til er den totale sløsingen med ressurser at Obama måtte bruke 2 stk B747 + 2 stk B757 + et transportfly for å komme seg til Copenhagen for et opphold på 5 timer ? Han kjørte i egen medbrakt pansret bil i København. Stemmer det at han fløy inn Oslofjorden og relativt lavt over Geiranger på vei en hjem ? Kan noen bekrefte ?
Hvorfor ble tråden min stengt ? Det jeg ville frem til er den totale sløsingen med ressurser at Obama måtte bruke 2 stk B747 + 2 stk B757 + et transportfly for å komme seg til Copenhagen for et opphold på 5 timer ? Han kjørte i egen medbrakt pansret bil i København. Stemmer det at han fløy inn Oslofjorden og relativt lavt over Geiranger på vei en hjem ? Kan noen bekrefte ?
Saann er det dessverre naar det finnes x antall gale mennesker paa denne kloden. Naa var det en 757 som fruen kom med for 3 dager siden og en 747 samt ett transportfly, ikke 2 av hver slik som du skriver. Siden du ikke betaler skatt i USA, boer det vel ikke bry deg saerlig.
Han snakket om ressursbruk.
Jepp, og det er en ikke ubetydelig haug med ressurser i sving hos vertene, og en ikke ubetydelig haug med ressurser bortkastet for at presidenten sin "boble" skal kunne bevege seg rundt, etc.
-A
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.