Airforce One til Kastrup (fredag 2.oktober)

Secret Service stenger alle veier til og fra flyplassen, samt omdirigeres all flytraffik også. Det er bare kaos når han kommer på besøk.

Da foretrekker jeg (og sikkert maaaange andre) at han *ALDRI* kommer til vårt land! Da blir det bare kaos og irritasjon!

Huff, stå på E6'n og bli nekta å kjøre videre bare pga en liten spirrevipp! Også er man sent ute i tillegg... (!)

Dette skal være koordinert på forhånd for å unngå unødvendig holding (innføring av slottider)..

"Mine damer og herrer; vi beklager å måtte meddele at på denne xx rute yyy til CPH dessverre blir ca 30-40 min forsinket grunnet restriksjoner inn til køben. Dette grunnet verdenspolitiet som er på besøk i CPH; vi beklager".

"Mine damer og herrer; vi beklager å måtte meddele at på denne xx rute yyy til CPH dessverre blir ca 30-40 min forsinket grunnet restriksjoner inn til køben. Dette grunnet verdenspolitiet som er på besøk i CPH; vi beklager".

Ikke uvanlig ved statsbesøk generelt. Har mange ganger sett flyplasser stenge i en halvtimes tid pga statsbesøk o.l. Ikke unikt for POTUS.

Dersom jeg noengang faar hemoroider, skal jeg kalle dem opp etter deg, Wishmaster.:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Hvorfor ble det ikke kjørt på ekstern trapp på AF1 i CPH? Ikke ofte vi ser presidenten går ned kjøkkeninngangen?

Ifølge det jeg hørte på CNN var det pga været og at han skulle være så lite ute i "snøstormen" som mulig

Back