Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
The General Terms Agreement for the firm purchase of 150 A320 Family aircraft together with the Letter of Intent for 20 A350XWBs represents the largest single transaction ever performed by Airbus in China.
Nei, såvidt jeg vet er dette 150 nye. At Airbus nå skal produsere A32X i Kina (fra 2009) har en hel del med denne orderen å gjøre.Originally posted by LN-MOW
De 150 til Kina er da bare en formalisering av en gammel ordre .. ??
Enig, jeg kan ikke se hvordan flere av selskapene i statene skal overleve de neste årene. Vi ser hvordan det gikk med feks Independence Air, og hvordan Jet Blue har fått det en hel del tyngre enn først tenkt... Og så har vi jo India også....Originally posted by Dag Johnsen
skybus Hjelpe meg...Det er akkurat det vi trenger i USA nå... Enda noen som mener de har funnet ut hemmeligheten til å drive et flyselskap...
Flytrafikken er allerede presset blandt mange storbyer her i USA, spesielt på østkysten og om de virkelig var interesserte i å oppnå det de sier i web siden deres burde de se på andre måter å frakte folk rundt på... som for eksempel et moderne og pålitelig tog system.
Originally posted by ThomAAs
Så hva i alle dager skal man med en haug med "trange" A319 i USA hvor det er så mange feite at de må kjøpe 2 seter uansett...
Og ikke kan de ta en Ryanair å fly til små "flyplasser" for kollektivtilbudet i USA er jo en vits, om det. Ikke har de en business modell som det er noen WOW effekt over heller...
Jaja, lykke til i allefall...:cheers:
Originally posted by LN-MOW
Skybus?? De har god startkapital, saa de holder nok en stund. tar tross alt litt tid aa svi av $141 mill ++ ...![]()
Originally posted by Dag Johnsen
Kjære deg Someone, du gir deg ikke med denne evindelige B737 vs. A320 debatten ser jeg...![]()
Dag
Den er grei den...he he var egentlig ikke meningen, men syntes jeg burde svare på ett innlegg som implisitt hevder 737 er bredere enn 320
Hei igjen SomeoneDen er grei den...he he var egentlig ikke meningen, men syntes jeg burde svare på ett innlegg som implisitt hevder 737 er bredere enn 320![]()
Personleig har ingenting imot hverken B737 eller A320 bare det er plass til meg og familien som fripassasjerer...![]()
Dag
Originally posted by LN-KGL
Hear, hear - CO skal starte med A :wow:
Hei igjen SomeoneDen er grei den...he he var egentlig ikke meningen, men syntes jeg burde svare på ett innlegg som implisitt hevder 737 er bredere enn 320![]()
Personelig har ingenting imot hverken B737 eller A320 bare det er plass til meg og familien som fripassasjerer...![]()
Dag
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.