Jeg har vært der jeg! Jeg og Madam'en var der i fjor sommer, og for meg som er flygal var det morsomt, og ikke minst siden vi valgte å se på A380 delen av fabrikken. Å se A340/330 delen var liksom ikke et alternativ en gang...
Jeg tror du kan kjøpe en pakke hvor du kan se begge fabrikkanleggene om du vil det....
Når du kommer dit så kommer du først til en veldig provisorisk Airbus hmmm hall/billettkontor etc, hvor du bestemmer deg for hva slags tur du skal ha. Du må ha med pass som de beholder så lenge du er på turen, og det samme gjelder mobiltelefoner / videokameraer / fotoapparater.
Du blir så kjørt i en buss til anlegget og vist rundt, og inne i monteringshallen til A380'en så er det nærmeste du kommer maskinene et stort rom helt oppe under taket, og du får fin utsikt ned til hmmm, når vi var der 4 stk A380, så ja, hallen er DIGER.....
Du får også en rundtur i bussen rundtom på anleggene og det var absolutt morsomt å se.
Turen ender opp igjen der du startet, men da i souvenir-shoppen, hvilket det fort går en del euro i.....
Har du flere spørsmål så spør gjerne på PM eller noe...
:EU