ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 19 Apr 2010 #1 Min første dag på vollen så er det motlyset som står meg i mot. Men traff mange hyggelige flyspottere jeg hilste på for første gang. Dette ble resultatet. (Feil med photobucket - noen bilder fjernet) Last edited: 20 Apr 2010
Min første dag på vollen så er det motlyset som står meg i mot. Men traff mange hyggelige flyspottere jeg hilste på for første gang. Dette ble resultatet. (Feil med photobucket - noen bilder fjernet)
FlightDeck ScanFlyer Mile High Club Medlem 19 Apr 2010 #4 Flotte bilder - men de er jo ALTFOR store til at man får glede av dem.
Discus Galley Slave Medlem 19 Apr 2010 #5 FlightDeck said: Flotte bilder - men de er jo ALTFOR store til at man får glede av dem. Click to expand... Det er noe hick-up hos fotobøtta eller en annen plass i dag, bildene dukker opp i små og store størrelser helt umotivert.
FlightDeck said: Flotte bilder - men de er jo ALTFOR store til at man får glede av dem. Click to expand... Det er noe hick-up hos fotobøtta eller en annen plass i dag, bildene dukker opp i små og store størrelser helt umotivert.
Polaris Free Luigi 19 Apr 2010 #6 Det må et SAS-livery til for at jeg skal synes Airbus 330'en er fin, men du dæven så fin den er når den først kommer i et fint livery.....
Det må et SAS-livery til for at jeg skal synes Airbus 330'en er fin, men du dæven så fin den er når den først kommer i et fint livery.....
putzmeister ScanFlyer Dusty 19 Apr 2010 #7 Knall bra!! PS. Du klarte ikke å lure russeren opp på østbanen
Even92LN ScanFlyer Gold 19 Apr 2010 #8 "This image has been removed or deleted" står det nå her... :/
V vstenhjem ScanFlyer Blue 20 Apr 2010 #9 Nummer tre er jo aldeles nydelig! Du bør nesten sende en mail til SAS og høre om de trenger noe til bildebanken deres... Det slår alt jeg har sett!
Nummer tre er jo aldeles nydelig! Du bør nesten sende en mail til SAS og høre om de trenger noe til bildebanken deres... Det slår alt jeg har sett!
E Eirik Livsnyter Medlem 20 Apr 2010 #10 vstenhjem said: Nummer tre er jo aldeles nydelig! Du bør nesten sende en mail til SAS og høre om de trenger noe til bildebanken deres... Det slår alt jeg har sett! Click to expand... Enig, 3´rn var flott
vstenhjem said: Nummer tre er jo aldeles nydelig! Du bør nesten sende en mail til SAS og høre om de trenger noe til bildebanken deres... Det slår alt jeg har sett! Click to expand... Enig, 3´rn var flott