CK ScanFlyer Mile High Club 4 Jan 2005 #1 airBaltic (BT) starter 24. mars sin første Middelhavsrute, til Girona ved Barcelona fra Riga med 737-500
airBaltic (BT) starter 24. mars sin første Middelhavsrute, til Girona ved Barcelona fra Riga med 737-500
G Guest ScanFlyer Gold 4 Jan 2005 #2 Originally posted by CK airBaltic (BT) starter 24. mars sin første Middelhavsrute, til Girona ved Barcelona fra Riga med 737-500 Click to expand... Fra?
Originally posted by CK airBaltic (BT) starter 24. mars sin første Middelhavsrute, til Girona ved Barcelona fra Riga med 737-500 Click to expand... Fra?
G Guest ScanFlyer Gold 4 Jan 2005 #4 ok - det er ved at blive sent på dagen, efter en nat med lidt søvn. Sorry - point taken.
LCH ScanFlyer Crusty Medlem 4 Jan 2005 #5 Og jeg som trodde at slike "kvalitetsselskaper" ikke fløy til sekundærflyplasser! Uansett er det jo positivt at de ekspanderer!
Og jeg som trodde at slike "kvalitetsselskaper" ikke fløy til sekundærflyplasser! Uansett er det jo positivt at de ekspanderer!
LCH ScanFlyer Crusty Medlem 4 Jan 2005 #7 Girona må jo ligge et stykke unna Barcelona, siden Ryanair flyr dit mener jeg...
B Blubird ScanFlyer Mile High Club Medlem 4 Jan 2005 #9 Girona har lenge vært en mye besøkt flyplass av de britiske charterselskapene om sommeren.