airBaltic med A220 for SAS

airBaltic har heller ingen faste maskiner som flyr for SAS, men basert på hva jeg ser av FR24 historikk så rulleres de inn i SAS flåten, typisk i rundt en uke om gangen.

Akkurat virker alle airBaltics operasjoner for SAS gå fra OSL, og maskinene kommer typisk inn fra deres vanlige RIX-OSL flight, før de switches over til SAS operasjoner en ukes tid, også byttes maskiner igjen
 
Happy, drillet ikke dypt nok.

Sikkert også forskjellig kvalitet på fleet-sitene rundt forbi. Bra vi har folk som setter oss enkle på plass! :D
 
airBaltic har heller ingen faste maskiner som flyr for SAS, men basert på hva jeg ser av FR24 historikk så rulleres de inn i SAS flåten, typisk i rundt en uke om gangen.

Akkurat virker alle airBaltics operasjoner for SAS gå fra OSL, og maskinene kommer typisk inn fra deres vanlige RIX-OSL flight, før de switches over til SAS operasjoner en ukes tid, også byttes maskiner igjen

Er det SGH som har handling på airBaltic på OSL?
 
Er det SGH som har handling på airBaltic på OSL?

Nope, Menzies.

Så da tar Menzies i mot airBaltics A220-300 når det ankommer som BTI-flight, og utgående på SAS-flight er det SGH som utfører resten av jobben. Og motsatt....
Menzies sitt bakkeutstyr kjøres fra og SGH bruker sitt eget bakkeutstyr.
På OSL er det forøvrig felles kjegler og chocks til disposisjon for ground-handlingselskapene.
 
Last edited:
Back
Top