• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

AirBaltic kaos

Entusiasten

ScanFlyer Blue
Flyr med BT i morgen til Moskva via Riga. Fullstendig kaos med billetten. Først tok det 10 timer å få bekreftelse på at billetten var bestilt per epost. Deretter har det i hele dag vært umulig å sjekke inn på nett. En uforståelig teknisk feilmelding.

Kundesupport har blitt kontakt gjentatte ganger, og kommunikasjonen går i sirkel:
TS: Får feilmelding X. Hva skal jeg gjøre?
BT: Vent på bekreftelse per epost, så kan du sjekke inn.
TS: Jeg har fått det.
BT: Du kan sjekke inn.
osv.

Litt irriterende å punge ut 20 EUR for å møte opp uten utskrift, men ikke noe stort problem så lenge jeg faktisk FÅR fly med de...
 
Har vært i kontakt med kundeservice til AirBaltic et par ganger og det er skikkelig "goddag mann økseskaft". De sier så mye dumt at jeg må anta at de gjør det med overlegg.

Om det har blitt gjort noen endringer på billetten etter bestilling, slik som endring av flytider, så er det vanlige at flighten ikke lengere kommer opp på websidene deres og du får ikke gjort noe før du kommer til flyplassen.
 
Back
Top