Entusiasten
ScanFlyer Blue
Flyr med BT i morgen til Moskva via Riga. Fullstendig kaos med billetten. Først tok det 10 timer å få bekreftelse på at billetten var bestilt per epost. Deretter har det i hele dag vært umulig å sjekke inn på nett. En uforståelig teknisk feilmelding.
Kundesupport har blitt kontakt gjentatte ganger, og kommunikasjonen går i sirkel:
TS: Får feilmelding X. Hva skal jeg gjøre?
BT: Vent på bekreftelse per epost, så kan du sjekke inn.
TS: Jeg har fått det.
BT: Du kan sjekke inn.
osv.
Litt irriterende å punge ut 20 EUR for å møte opp uten utskrift, men ikke noe stort problem så lenge jeg faktisk FÅR fly med de...
Kundesupport har blitt kontakt gjentatte ganger, og kommunikasjonen går i sirkel:
TS: Får feilmelding X. Hva skal jeg gjøre?
BT: Vent på bekreftelse per epost, så kan du sjekke inn.
TS: Jeg har fått det.
BT: Du kan sjekke inn.
osv.
Litt irriterende å punge ut 20 EUR for å møte opp uten utskrift, men ikke noe stort problem så lenge jeg faktisk FÅR fly med de...