Air Nostrum for Widerøe (var: Iberia flyr for Widerøe?)

Re: Air Nostrum for Widerøe (var: Iberia flyr for Widerøe?)

Tenk å booke tur med Widerøe, også ender du på et Spansk selskap... jeg hadde fått noia og ringt VG tvert ;)

Tenk å booke tur med Widerøe, også ender du på et Spansk selskap... jeg hadde fått noia og ringt VG tvert ;)

For ikke å snakke om at det er jetmotor på flyet. Kriiiiise!

Har sett at flyet har stått parkert på OSL i hele går og hittil i dag. Det flyr kanskje ikke i helgene??

BF:cool2

Har sett at flyet har stått parkert på OSL i hele går og hittil i dag. Det flyr kanskje ikke i helgene??

BF:cool2

WF har vel ledig kapasitet selv i helgene og flyr selv de få rutene som går.

Ingen kjangs for at WF tar i bruk de ledige Q 400 til SK, selv om det nok ikke er det smarteste PR messig, men har SK råd til å la de stå?

WF har vel ledig kapasitet selv i helgene og flyr selv de få rutene som går.

Det er dessuten ingen avganger fra Oslo til Göteborg på lørdager.

MOW: Ser det mangler bilde av maskinen i flyirute-databasen.

Er klar over det. Vi prioriterer egne maskiner. Sannsynlygvis hadde de switchet maskin dagen etter at vi la den inn også. ;) Men jeg la inn typen.

Er klar over det. Vi prioriterer egne maskiner. Sannsynlygvis hadde de switchet maskin dagen etter at vi la den inn også. ;) Men jeg la inn typen.

Skjønner. No stress.

Trenger du bilde så har jeg.

EC-JCL, 3. mai.

581070_10150923275350491_616056396_n.jpg

Tar hintet .. :lol:

Bildet er oversendt til 'basesjefen' ..

Hvordan er det med vedlikehold på maskinen? Kan alt gjøres på OSL? De enkle sjekkene ja. Men hvor ofte/når trenger denne tyngre sjekker?

På et så langt oppdrag har man vanligvis med seg en mekaniiker. Ellers så fikser sikkert SAS det som måtte være av småproblemer.

Hvordan er det med vedlikehold på maskinen? Kan alt gjøres på OSL? De enkle sjekkene ja. Men hvor ofte/når trenger denne tyngre sjekker?

Finns sikkert litt CRJ-delar fra/til West Air, SAS, Lufthansa og (Cimber), det må väl Nostrum få köpa hvis de trenger?

.....jeg bare håper at WIF kan fly ruten sjøl snart.....eller leie inn noen som er i stand til å ta i mot og følge enkle ATC instruksjoner litt oftere.
(Selv om de har blitt bedre etter hvert....)

Hvor er det denne flyr til? Har sett på WF avganger til Visby og Gøteborg men, finner kun avganger med dash? Kunne tenkt meg en tur med den :)

Back