• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Air Mediterranee med overrun

Har e brukt for mye derate på motorene under takeoff eller?

Er ikke første gang de derater/flexer ned motorkraften :)

De har nesten gått utfor banen på TOS også pga av mye vekt og kort bane, pluss at de har brukt derated takeoff thrust :)
 
Har e brukt for mye derate på motorene under takeoff eller?

Er ikke første gang de derater/flexer ned motorkraften :)

De har nesten gått utfor banen på TOS også pga av mye vekt og kort bane, pluss at de har brukt derated takeoff thrust :)

Nå skjedde vel dette under landing?
 
Jøss en 321 som er skitnere enn SK:o
Nei skjemt åt sido, bra det gikk godt, uansett hvilket selskap eller underoperatør det var
 
Har e brukt for mye derate på motorene under takeoff eller?

Er ikke første gang de derater/flexer ned motorkraften :)

De har nesten gått utfor banen på TOS også pga av mye vekt og kort bane, pluss at de har brukt derated takeoff thrust :)

Det ligger nok litt mer planlegging bak en derate/ATTR enn det du gir uttrykk for, min gode mann.
 
Back
Top