Air India med ruter til ARN og CPH

Re: Rygte: Air India til CPH, ble Stockholm ARN, og CPH også

Korrekt. ARN kom først ud med AI og CPH måneden efter. Det går vel meget godt med feeder til CPH.

^^Er det ikke lidt uhøfligt at offentliggøre private samtaler herinde? :)

ARN havde perioden fra 15AUG til 31JAN 2018, hvor der fløj 21.448 PAX mellem DEL.

Air India reduserer CPH til 3x ukentlig, fra mai, såvidt jeg kan se

Utfordringen med både CPH og ARN for Air India skal etter sigende være dårlig yield

Utfordringen med både CPH og ARN for Air India skal etter sigende være dårlig yield

København har stadigvæk et bedre PAX belæg end ARN, jeg skal desuden teste Air India her 25 April og 2 Maj.

Tilbyr de noe smidig transfer for reiser videre ut i Asia?

Hvor har du det belæg fra?

Air India har et ganske fornuftig pax tal på ruten ml. CPH-Delhi.
Jeg tror nærmere det er pga. Air Indias økonomiske problemer, og fly der står på jorden pga. manglende vedligeholdelse.

Hvor har du det belæg fra?

Air India har et ganske fornuftig pax tal på ruten ml. CPH-Delhi.
Jeg tror nærmere det er pga. Air Indias økonomiske problemer, og fly der står på jorden pga. manglende vedligeholdelse.

Nå kan flyene godt å godt belegg, men det sier ikke noe om inntjeningen, som jo er problemet

Du kan tro hva du vil, men det betyr ikke at du har rett.....

Nå kan flyene godt å godt belegg, men det sier ikke noe om inntjeningen, som jo er problemet

Du kan tro hva du vil, men det betyr ikke at du har rett.....

Det gælder da begge veje? ;)

Ser ut som Air India ligger inn på 3x ukentlig på CPH kommende vinter. Det betyr en mindre ukentlig rundtur sammenlignet med i fjor vinter, men samme som nå i sommer

Ser ut som Air India ligger inn på 3x ukentlig på CPH kommende vinter. Det betyr en mindre ukentlig rundtur sammenlignet med i fjor vinter, men samme som nå i sommer

Hvilken dag på ugen skulle så ryge?
For det var egentlig her til sommerplanens start at det var 3 ugentlige, MEN den er fortsat med 4 ugentlige, og i November så det forleden også ud til at de 4 ugentlige fortsætter

Men Air India er i forvejen et stort puslespil i sig selv og scheduler rundt som vi andre hælder sukker på vores havregryn

Hvilken dag på ugen skulle så ryge?

For det var egentlig her til sommerplanens start at det var 3 ugentlige, MEN den er fortsat med 4 ugentlige, og i November så det forleden også ud til at de 4 ugentlige fortsætter

Men Air India er i forvejen et stort puslespil i sig selv og scheduler rundt som vi andre hælder sukker på vores havregryn

Airlineroute som meldte på Twitter

https://mobile.twitter.com/airlineroute/status/1144106252735111168?s=12

Da ser det ut som det er slutt for godt for Air India sine ruter til både CPH og ARN, og det er en reell nedleggelse og ikke bare Korona-pause

Back