Air France Hop øger i Billund

Bll spotter

ScanFlyer Gold
Air France Hop øger i Billund

Fra sommer programmet starter øger Air France Hop på ruten til Billund. Der bliver 18 ugentlige mod 14 i det nuværende program, alle med E190.

Re: Air France Hop øger i Billund

Fra sommer programmet starter øger Air France Hop på ruten til Billund. Der bliver 18 ugentlige mod 14 i det nuværende program, alle med E190.

Jamen så ruten jo tilbage på sit PRE-COV niveau, og med E190, går det da gangske glimrende for ruten, det er vel knap og nap 300 sæder om dagen.

Havde AirFrance ikke også Pre-COV nogle afgange på ruten fløjet med "Babybus 318"?

Det notere jeg. Tilgengæld, ser jeg også at det er AF1264/65 der rives ud, de dage der IKKE er 3 daglige. Men det da rart at ruten nu er tilbage med de 3 daglige, som pre-cov.

Jeg ved ikke hvor du har de 3 daglige fra. Sidst der var 3 daglige var i 2012 hvor de fløj med E 145.

Jeg ved ikke hvor du har de 3 daglige fra. Sidst der var 3 daglige var i 2012 hvor de fløj med E 145.

2012 er også "Pre-Covid", skal også noteres at der både blev fløjet med Bombardier CRJ100 maskiner og Embraer 145 tilbage da der kun blev fløjet med 50 sæder pr tur. Sagen er at AF nu går tilbage til 3 daglige afgange, hvilket der har været før, og nu bliver igen.

Back