• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Air Canada 'rebestiller' opp til 96 777, 787

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
... deriblant 772LR og 777F !!

http://seattlepi.nwsource.com/business/247755_aircanada10.html

18 'faste' 777 og 14 787, resten er opsjoner.
 
Replying to Topic 'Air Canada 'rebestiller' opp til 96 777, 787'

Får håpe SAS legger inn bud på noen av AC's A330/340!
 
Replying to Topic 'Air Canada 'rebestiller' opp til 96 777, 787'

Originally posted by LN-AFG


Får håpe SAS legger inn bud på noen av AC's A330/340!

Husk at A340-300 begynner å bli gammeldags nå, samme generasjon som MD11.
Men kanskje A346 hadde vært noe for SK, et par av de til BKK og TYO.:cheers:
 
Replying to Topic 'Air Canada 'rebestiller' opp til 96 777, 787'

MD11 er vel enda eldre... SAS må gjerne ta noen A340-500!!!
 
Replying to Topic 'Air Canada 'rebestiller' opp til 96 777, 787'

La oss håpe SAS gjør som AC, kvitter seg med Airbus, og setter 777 på de tunge rutene og 787 på de tynnere rutene... Kanskje de hadde klart å tjene litt penger etter hvert?
 
Replying to Topic 'Air Canada 'rebestiller' opp til 96 777, 787'

Tror ikke A340-300 var det smarteste valget. SK har støtt og stadig vektproblemer CPH-BKK-CPH.

Har selv opplevd at de har fløyet avgårde med 30 ledige seter pga vektproblemer fra CPH. For ikke å snakke om andre veien:naughty:
Den kvelden da vi ble stående igjen var det også en pensjonert SK flyger som stod der sammen med meg i ID køen. Han sa:

B777-200 ER!!!
 
Replying to Topic 'Air Canada 'rebestiller' opp til 96 777, 787'

Man har fløyet avgårde med ledige seter med DC-10 og 747 også... Nå tjener vel SAS Intercont. penger...med A330 og 340...
 
Replying to Topic 'Air Canada 'rebestiller' opp til 96 777, 787'

051109g.jpg
 
Replying to Topic 'Air Canada 'rebestiller' opp til 96 777, 787'

Må si at de nye fargene til AC ser ok ut på bilde, men real life er de grusomme!:baeh :baeh og enda mer :baeh
 
Replying to Topic 'Air Canada 'rebestiller' opp til 96 777, 787'

Nå forsvinner jo malingen til fordel (?) for metall...:mol
 
Back
Top