Takk for svar. Ble ganske overrasket da Fokker'n plutselig takset forbi - og jeg måtte i all hast finne frem kameraetEllers hadde det vært topp om Air-Berlin startet ruteflygninger til Gardermoen - da ville jeg vært den første til å bestille! Men det er vel heller usannsynlig da Tyskland allerede er godt dekket av Lufthansa, SAS og Norwegian. Dessuten har jo Germanwings prøvd seg uten hell.
Takk for svar. Ble ganske overrasket da Fokker'n plutselig takset forbi - og jeg måtte i all hast finne frem kameraetEllers hadde det vært topp om Air-Berlin startet ruteflygninger til Gardermoen - da ville jeg vært den første til å bestille! Men det er vel heller usannsynlig da Tyskland allerede er godt dekket av Lufthansa, SAS og Norwegian. Dessuten har jo Germanwings prøvd seg uten hell.
Håper virkelig at Germanwings kommer tilbake på OSL. Fløy med dem OSL-SXF-OSL på de tredje og nest siste avgangene, og må si at de er det soleklart beste lavprisselskapet jeg har flydd med.
Og forøvrig tror jeg vi ser dem igjen på OSL, jeg.........![]()
Og forøvrig tror jeg vi ser dem igjen på OSL, jeg.........![]()
Det "tror" jeg også.![]()
Airbus: trudde du visste at man ikke skal høre på rykter da![]()
Joda, men morro å lese litt så man får trekt på smilebåndene her. :lol:
Airbus 330.
Smil ivei - :lol:
Den gang Germanwings ga seg på OSL var det pga. konkurranse fra Berlin, og "omdispinering" av fly forøvrig. Sjefen sjøl sa da at OSL fremdeles er en interessant plass fordi vi nordmenn flyr så mye.
Så både Hamburg og Køln er nok pending..........
Hamburg er jeg noe usikker på, da både Lufthansa og Norwegian flyr dit, men Køln er nok et bra tips, men ruten bør bli daglig.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.