Det er veldig tydelig i innsjekkingssystemet om billetten din er kjøpt hos airbaltic.com eller hos noen andre - hvis det var det du spurte om. Beviset ditt er jo i så måte en billettutskrift fra WIAS der det står bag allowance 20K.Kjapt oppfølge-spørsmål. Hvilke bevis har man egentlig for at det er slik når man står på flyplassen? Etter å ha flydd med BT et par ganger virker det som om denne kunnskapen ikke er særlig utbredd.
Vær også obs på at BT ikke tillater kolli på over tyve kilo - slik at du, om dere er to som reiser sammen - ikke kan sjekke inn et kolli på 27 og et på 13 - uten å betale syv kilo overvekt...
Gjelder dette også for billetter kjøpt gjennom andre kanaler (som f.eks. WIAS)?
Jeg kommer ikke inn på airbaltic.com - men står det virkelig ingenting der??
Jeg tror for øvrig at airBaltic har sluttet med gratis bagasje for EBP/EBG/EBS - men bestiller du via andre er bagasjen, som nevnt mange ganger, inkludert. Billettprisen er tilsvarende høyere også.
Det vil jeg anta - skal forsøke å sjekke det opp på jobb i morgen.Så så lenge jeg er EBS så skulle det vel gå med en bag på mer enn 20 kg uansett?
Jeg tror for øvrig at airBaltic har sluttet med gratis bagasje for EBP/EBG/EBS - men bestiller du via andre er bagasjen, som nevnt mange ganger, inkludert. Billettprisen er tilsvarende høyere også.
Står da fortsatt at EBP / EBG / EBS kan sjekke inn bagasje gratis på
http://www.airbaltic.com/public/baggage_transportation.html
Nope - da vi fløy til Paris med dem i vår var det billigere å bestille fra wideroe.no enn fra airbaltic.com - bagasje inkludert.
Ja, men skal man foreta en konkret bestiller er ikke dette lenger mulig dessverre...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.