Air Atlanta til OSL 9. og 29. november

• Thread starter Thread starter GF1
  • Start date Start date
Det ble en utrolig fin tur. Utrolig gøy å lande på OSL med 747. RAMP har epostadressen min hvis det er noen fine bilder ute å går som noen vil dele? Smårufsete vær med endel vind, dog stort sett ned banen og snøvær som truet rett i nærheten av flyplassen.
Klarte grine meg til overnatting på OSL og istedenfor å pax'e rett til BRU, så nå nytes det god vin på kløfta med fyr i peisen..

M.

Det ble en utrolig fin tur. Utrolig gøy å lande på OSL med 747. RAMP har epostadressen min hvis det er noen fine bilder ute å går som noen vil dele? Smårufsete vær med endel vind, dog stort sett ned banen og snøvær som truet rett i nærheten av flyplassen.
Klarte grine meg til overnatting på OSL og istedenfor å pax'e rett til BRU, så nå nytes det god vin på kløfta med fyr i peisen..

M.

Har fått adr fra Ramp'n, så bilder skal komme ikveld håper jeg.

Flott landing du hadde, selv med kraftig motvind.

Ikke mye røyk fra hjulene dine ihvertfall :up:

Er det noen som vet når den reiser "hjem" i morra? så den skulle lande 08.30.
Hvis den er i rute så rekker jeg ikke landingen, :( men kansje avgang hvis den blir et par, tre timer. :)
Skulle så gjerne fått noen bilder av henne.

TK

takk for kjapt svar, men da blir det litt snaut med tid for meg :( da får jeg satse på en litt god forsinkelse så kansje jeg rekker den hår hun reiser

Back