Air Atlanta til OSL 9. og 29. november

• Thread starter Thread starter GF1
  • Start date Start date

GF1

ScanFlyer Gold
Fra Luftfartstilsynets postjournal:

Dok.dato: 14102010
Fra: Air Atlanta
Sak: Special Event Charter - trafikktillatelser 2010
Dok: Air Atlanta som wet-lease for Saudi Arabian Airlines til/fra Oslo 9 og 29 november 2010

Dette er bare et engangstilfelle eller? De skal ikke komme jevnlig?

Og om det er Saudi så kan det jo hende at det er "deportaion flight" selv om dette er lite sannsynlig om de kommer med 744

Det kommer en hajj-charter hver november. En gang med pax ut - en gang med pax inn. I fjor var det vel en Saudi 777, tror jeg.

Ser sånn ut ja.. Vi lander vel i 13-14 tiden ifg det som er satt opp foreløpig! Håper noen fikser noen bra bilder da! Skal prøve å gjøre det til en bra landing...

En såpass sjelden oppfording bør vel tas til følge !! Ta gjerne en go-around på 19R !! Hva flyr dere med i morgen ?? 747 ???

Sist jeg sjekket papirene mine er det kun 747-400 som er aktuellt... Hvem individ det er ennå har jeg ikke snøring på. AMS, AMV, AMT eller AMX hvertfall, får vel noen papirer stukket i hånden på innsjekk i morra.
Ramp truer med å fjernparkere oss, men det blir vel på østre side av terminalen...

Det er TF-AMX vi får nøklene til. Avgang er allerede delayed til 7:15z, her i JED kan alt skje så endelig tid er nok ikke klart før V1. Det tar nok fort en 6t opp til OSL, så da kan en gestimere landingstid rundt 14:15 lokal tid, inshalla...

Men nu er det frokost. Håper det dukker opp ett bra bilde eller to..

Er vel bare å si inshalla for at du skal få til en bra landing også scoop69:)
Sjelden sånne mirakler skjer, men er jo lov å håpe;)

Er vel bare å si inshalla for at du skal få til en bra landing også scoop69
Sjelden sånne mirakler skjer, men er jo lov å håpe

Ha ha ha ;) I grunn samme som en hvis bror av meg har sagt, men vi krysser fingrene og er sterk i trua Lowandslow ! So come on Inshalla, eh, Scoop69 :)

hmm, detta hadde jeg glemt bort :-) får vel ta en tur tenker jeg, eller stille seg på gårdsplassen hvis 01R :-)

Er det noen på OSL akkurat nå som kan få den på brikka under landing? hvilken bane skal den lande på?

Back