Ah, det er røk den sjansen...

litt-amatør

ScanFlyer Gold
Medlem
Ah, det er røk den sjansen...

Sitter og planlegger en tur til London tidlig i februar. Hadde tenkt å fly BA, og hadde sett tidligere gode muligheter for å oppgradere seg selv til å sitte i Club Europe for bare noen hundrelapper ekstra, i hvert fall en av veiene. Men så ser jeg på prisen og nå er tydeligvis dette tilbudet en saga blott. Nå koster oppgradering over 3000 NOK og det er jo vanlig business- pris.

Så da konstaterer jeg bare at BA har sluttet med sitt tilbud om Club Europe for en billig penge. Billettene ble jo ikke business- fleksible, men man fikk sete der og tilgang til lounge vel.

Re: Ah, det er røk den sjansen...

Merkelig. Jeg forsøkte bestille billette på www.ba.com på 2 vilkårlige dager....fredag 17, med retur søndag 19.november. På begge dagene valgte jeg billigste avgangsalternativ og billetten kostet 1446,- alt inkl. Jeg får da tilbud om å oppgradere billetten min den ene eller begge veger for 370,- eller 495,- noe jeg syntes hørtes veldig billig. Du kan altså reise i Club Europe en veg for under 2000,-kr og fly økonomiklasse den andre vegen.

Upgrade on outbound flight from 370 NOK per person Upgrade class
Upgrade on inbound flight from 495 NOK per person Upgrade class
Upgrade on both outbound and inbound flights from 851 NOK per person

Tror du må ha vært uheldig....

Kan ikke være oppgradering til annen bill klasse, og ikke kabin klasse? Slik at man har en bill som kan forandres men fortsatt økonomi klasse?

Jag kollade på www.ba.com och provade en bokning i november. ARN-LHR skulle tor kosta 1762 i ekonomi och ca 2800 i Club Europe inkl tillgång till lounge och plats framför skynket.
Du måste ha haft otur...

Originally posted by KLMNordic

Kan ikke være oppgradering til annen bill klasse, og ikke kabin klasse? Slik at man har en bill som kan forandres men fortsatt økonomi klasse?

Jeg oppfatter CLUB EUROPE som en annen klasse....BA reklamerte at en oppgradering ville medføre loungetilgang, egne innsjekkingsskranker og roligere og bedre kabin....samt mer servering.:wink

Takk for alle svar. Sjekket selv noen nye datoer. Hadde en mistanke om at dette tilbudet ville slutte ved nyttår. Men jeg hadde nok uflaks med datoene, ser ut som det i hvert fall er enkelt å få billig Club Europe- billett en vei.

Vilkårene er rett og slett at fleksibiliteten i billetten er som ved Economy- billett, men man får tilgang på lounge og sitter i Club Europe- kabinen ombord, dvs mye bedre service selvsagt. Er i hvert fall slik jeg oppfattet det.

Back