"Agent" for SQ

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Er det flere reisebyråer enn Wickstrøm som selger IT billetter med SQ i Norge. Fornøyd med dem, men vil sammenligne priser ?

Pakketur billett ( Inclusive Tour ). Men uten hotell og leiebil etc.

Hentet ut bill på singaporeair.com og der står pris IT pluss taxes..

Har tidligere vært i kontakt med ER Tours i Egersund, og Orkideekspressen, men alltid landet på Wreiser med tanke på SQ og pris.

Takker så veldig mye folkens :up: Joda, det er forskjeller ute og går..:)

Samme datoer i november tilbyr WReiser OSL-LHR-SIN-MNL-SIN-CPH-OSL for 9.150 mens Travelnet 8.490 , ER Tours 8.400..

Dette i en blanding av Q ( SK ) og H og W ( SQ ). Kr. 350 en vei ekstra i H for å få A380 LHR-SIN..

Men Marian vil ha 380 en vei, helfrelst og flygærn hun også...:fly

Uansett 100% opptjening på OnePass.... Så beholde gullet der i gården blir easy match...^_^

Takker for tipset Reidar!

Men hvor mange måneders billett er dette? 1, 3 eller 6 måneders?

BF:cool2

Takker så veldig mye folkens :up: Joda, det er forskjeller ute og går..:)

Samme datoer i november tilbyr WReiser OSL-LHR-SIN-MNL-SIN-CPH-OSL for 9.150 mens Travelnet 8.490 , ER Tours 8.400..

Dette i en blanding av Q ( SK ) og H og W ( SQ ). Kr. 350 en vei ekstra i H for å få A380 LHR-SIN..

Men Marian vil ha 380 en vei, helfrelst og flygærn hun også...:fly

Uansett 100% opptjening på OnePass.... Så beholde gullet der i gården blir easy match...^_^

Vet ikke om du har flydd SQ's 380, men hør på Marian, det var en artig opplevelse... Flydde 9V-SKE fra SIN-LHR august i fjor, og fra venting ved gate til avstigning på LHR så var det en opplevelse. Romslig kabin, sinnsykt støysvakt, meget behagelig takeoff og landing osv osv. Da piloten reduserte farten før innflyvning til LHR virket det som om flere, meg inkl, lurte på om han hadde stoppet motorene...(neeeesten da)

Go for it, og god tur. Misunner deg bøttevis!!

Joda, jeg hadde SQ 380 den 17. juni.. Helt topp ( som AF sin ).

Dette blir Marian's andre gang med SQ 380, så hun slår meg...:o

Korrekt staale, siden første tur med UA 772 i 1998, men nå må den nok bli nr. 2 .

En god nr. 2 langt foran 747 og 330/340....;) Men beholder nicket...

SQ gjelder uansett fortsatt og SQ 777'ene langt foran andre 777'er.......:up:

Back