Det er en Camilla som står bak å spre dette til muggles.
http://www.aftenposten.no/reise/Kan-du-dette-smarte-reiseknepet-501229_1.snd
http://www.aftenposten.no/reise/Kan-du-dette-smarte-reiseknepet-501229_1.snd
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Og idag skriver hun om flyseter:
http://www.aftenposten.no/reise/Derfor-bor-du-sjekke-flytype-for-langdistanseturen-503981_1.snd
Christian er en bra fyr det. Sitter på veldig bra kompetanse. Og uten han hadde nok ikke dette forumet vært det sanme.
Virker ikke som han har noe med at AP poster om ITA Matrix.
Ck har nok korrekt ikke med AP og ITA Matrix, men han er interjuvet i artikkelen som Robert henviser til om seter.
Problemet oppstår når 'Hvermandsen' stiller spørsmål 'ekspertene' får problemer med å svare .![]()
Det fører også til mer spørsmål på telefon/chat - og dermed mer manuelt arbeid for callsentrene. Fint for Sykes og Sutherland, men for deres klienter og andre, som forsøker å skape mest mulig selvbetjening, skaper det utfordringer ...
Og idag skriver hun om flyseter:
http://www.aftenposten.no/reise/Derfor-bor-du-sjekke-flytype-for-langdistanseturen-503981_1.snd
Fra Norge til New York kan du fly Icelandair, United Airlines, Norwegian og SAS
Du kommer langt med å beklage og si unnskyld hvis noen skal forbi. Vær høflig, vennlig og smil. Både irriterte og glade folk har en smittende effekt på andre. Vis hensyn med et smil, da er folk mer innstilt på å vente i to min, sier Helliesen
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.