Har registrert at AF har vært på OSL med A319 flere ganger i det siste. A320 har jeg også sett.
Kanskje Embraene likevel blir for små?
Mulig du har rett, men det er vel heller ikke utenkelig at AF setter inn større materiell på enkelte avganger når det er stor etterspørsel, slik som andre flyselskaper gjør med jevne mellomrom.Har ingenting med størrelsen på flyene og gjøre, det er slyngene på E190/70 som er for tight.
Har registrert at AF har vært på OSL med A319 flere ganger i det siste. A320 har jeg også sett.
Kanskje Embraene likevel blir for små?
Paa enkelte dager maa vel Embraer bli alt for lite. Haaper vi faar AF tilbake igjen, Airbus var mye bedre!
Paa enkelte dager maa vel Embraer bli alt for lite. Haaper vi faar AF tilbake igjen, Airbus var mye bedre!
Ja - Discus snakker for meg også.Hos AF er E190 mye nyere og friskere innvendig og ikke minst det er 2+2-seating. En del av bussene bærer et tydelig preg av tidens tann innvendig, og så er det 3+3 som jeg anser som en ulempe.
Men forsåvidt et godt spørsmål ift ankomstterminal i Paris -2G er det vel egentlig bare Regionale som opererer ut av - så hva skjer når det blir ankomst fra OSL med Airbus? (Jeg antar avgangene er null problem å få busset fra 2G til aircraft uansett.
Synes ikke en Embraer er bedre enn an A320 eller 737.
Og AF sine A320 er ikke noe verre enn andres.
Nå har jeg ikke reist med AF sine Embraer enda, men har prøvd AY og KL sine, og synes på ingen måte de er å foretrekke fremfor de større A320 og 737.
Jeg føler meg veldig innestengt i en regional jet.
Kan skrive under her. B737 og A320 er mye bedre enn regionaljetene. Men hvis man først MÅ havne i en regionaljet er Embraer absolutt ikke det verste, det skal sies.
Kanskje at kabinen er større og luftigere og føles mindre trang enn i en regional?Hva er det som er så mye bedre med 737 og A320 ?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.