Aerosvit starter Kiev - Oslo 5 ganger ukentlig fra 2011

Hvordan er det med + bagasje + mat + + + i dette selskapet ? Også spent på priser. Har oså sett på LH til Kiev..
 
Gratulere OSL.Dette er en rute jeg kommer til å bruke.
Men det blir vel ikke mulig å kjøpe gjennomgående billetter fra andre steder i Norge?
 
Det vil sikkert gå an - VV har såvidt jeg vet interlineavtale med både SAS og WF. Men de beste tilbudene vil nok neppe bli kombinerbare.
 
Men det blir vel ikke mulig å kjøpe gjennomgående billetter fra andre steder i Norge?

Jo, AeroSvit har interlineavtale med SAS. Så idag kan man f.eks fly SAS til ARN også med AeroSvit videre derfra på gjennomgående billett.
 
Min flickvän åkte med VV ARN-DXB DXB-ARN med mellanlandning i Kiev, det var ingen höjdare. Maten var under all kritik och ingen info om en 5 timmars försening på flygplatsen, ingen pratade engelska i Informationen. ( Hon klarade sig att göra sig förståd på Serbiska :-) ). Men jag är den sista som ska döma ut ut ett flygsällskap, hoppas att de gör det bra, och vad jag har för mig så brukar de ha en haug med billigbiljetter till allas vårt BKK
 
Men hvordan er biz setene og servicen deres da? A la Aeroflott eller Aeroikkefulltsåflott?

BF:cool2

Jeg har ikke akkurat lest overflod av tripreports med Aerosvit, så vet generelt svært lite om dem, men noen må jo prøve :p
 
Vi som ikke må på direkten og er flygærne, tar LH mellom kr. 1.800 og 1.900 neste sommer all inclusive, via FRA eller MUC.

Laang omvei, men det gir 3.381 OnePass poeng. I tillegg 3.381 hvis Onepass Gold . Totalt 6.672..

Da blir vårt valg enkelt. MEN, det hadde vært morsomt å prøve dette selskapet, men da må det vel være ganske nær oppmot FR pris...;)
 
De satser på CPH også, noe må det være i det..

Kanskje de satser på at man også skal bruke Kiev som hub?
Det er ikke utenkelig. Jeg er spent på rutetidene, på ARN er de iallefall fint lagt opp til å rekke avgangen til BKK.

Hadde vært morro å testet deres 767 :)
 
De satser på CPH også, noe må det være i det..

Kanskje de satser på at man også skal bruke Kiev som hub?
Det er ikke utenkelig. Jeg er spent på rutetidene, på ARN er de iallefall fint lagt opp til å rekke avgangen til BKK.

Hadde vært morro å testet deres 767 :)


Det har lenge vert snakk om at Kiev kan bli ny hub i Europa. Aerosvit satser antageligvis på økt transfer trafikk når den nye terminalen står ferdig til neste år.
 
Vi som ikke må på direkten og er flygærne, tar LH mellom kr. 1.800 og 1.900 neste sommer all inclusive, via FRA eller MUC.

Laang omvei, men det gir 3.381 OnePass poeng. I tillegg 3.381 hvis Onepass Gold . Totalt 6.672..

Da blir vårt valg enkelt. MEN, det hadde vært morsomt å prøve dette selskapet, men da må det vel være ganske nær oppmot FR pris...;)

Det virker som om både LH og Austrian satser på det Ukrainske markedet, med rimelige billetter og utdeling av statuskort over en lav sko. i Vår hadde M&M en kampanje der man automatisk fikk tilsvarende status, dersom man hadde status i et annet FFL program untatt *A .
Og de fleste avganger er oppsatt med større fly nå en tidligere. CRJ700 til DUS er byttet ut med 737-500 og 319 til FRA med 321. Og flyene er fulle, i allefall de gangene jeg er med.
 
Jeg sliter og med å finne en t/r OSLO-KBO billett via Aerosvit.com. Noen som har innsideinfo om de kommer til å starte en rute til OSL i det hele tatt i mars/april neste år?
 
Joda, ruten vil starte til våren. Vi må nok vente til november før salget starter. Det er da slot-tider på OSL blir klart...
 
Re: Oppstart OSl-LED med Rossya?

Synd.
Hva med Aerosvit? Har de søkt om slots, kommer de til våren?
 
Re: Oppstart OSl-LED med Rossya?

Etter hva jeg kan se, ma/on/fr med 737 (inn 0735/ut 0825) og sø med E195 (1525/1615).
 
Back
Top