Hvor lang flytid må man beregne på denne ruten?
Ca 2t 38 min
Hvor lang flytid må man beregne på denne ruten?
BF:cool2
Virker som om AeroSvit vil trekke seg kjapt ut dersom salget ikke er meget bra i starten.AeroSvit mener det vil være mest hensiktsmessig å starte neste år:
- Det er viktig for oss å få en god start på denne ruten, derfor velger vi å starte når høysesongen setter inn neste år, heter det i kunngjøringen.
<offtopic>
Tjernobyl är ett resmål som är mycket intressant att besöka. Det är helt ofarligt att åka dit en dag för att titta och fotografera.
Bilder och info -> http://hem.bredband.net/b572399/Tjernobyl/
</offtopic>
Det betyr vel rett og slett ar ruten ikke blir noe av dersom salget ikke er "meget bra i starten".Hyggelig nyhet for OSL! Lurer på hva som ligger bak dette utsagnet?: Virker som om AeroSvit vil trekke seg kjapt ut dersom salget ikke er meget bra i starten.
Syntes fem dager i uka høres mye ut. Men det er vel såpass med flygninger de må ha hvis de skal ha noen businessreisende.
For min del kan jeg fort vurdere å fly Aerosvit via Kiev til BKK. Ser at biz prisene til Aerosvit er rimelig hyggelige. Tok utgangspunkt i ARN, via Kiev til BKK i Jan 2011, og prisen var på hyggelige 11.000 kr. Hvis prisene blir omtrent like med utgangspunkt i OSL kan jeg godt tenkt meg å teste den ruta![]()
Så lenge alt går som planlagt, så står ikke Aeroflot særlig tilbake for noen. God service, gode seter og god mat. På intereuropeisk er det ingen som er bedre enn de!Men hvordan er biz setene og servicen deres da? A la Aeroflott eller Aeroikkefulltsåflott?
BF:cool2
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.