Aeroflot på OSL

Re: Aeroflot dobler på OSL

Har Aeroflot begynt og bruke 737-800 på OSL, eller er dagens flight et unntak? Kan ikke huske og ha sett annet enn Airbusser og Superjet etter Tupoloven ble pensjonert

SU2175 går i utgangspunktet med A320, men byttes ut med B738 av og til. Har gått med B738 de siste dagene.

Re: Aeroflot dobler på OSL

SU2175 går i utgangspunktet med A320, men byttes ut med B738 av og til. Har gått med B738 de siste dagene.

Fløy med B738 på SU2174 i går. Forøvrig vanvittig trangt mellom seteradene i den maskinen. A320'en på vei ut til SVO var betydelig mer plass i.

Re: Aeroflot på OSL

I går var det VQ-BRR som fløy. Står oppført som lagret og med UT Air som operatør, så dette må være en de nettopp har tatt i bruk. Skjønner godt at den var trang .. ;)

Var den malt om?

I går var det VQ-BRR som fløy. Står oppført som lagret og med UT Air som operatør, så dette må være en de nettopp har tatt i bruk. Skjønner godt at den var trang .. ;)

Var den malt om?

Nå ble jeg usikker... Mener bestemt at winglet'en hadde Aeroflot farger, og ganske sikker på at flyet var malt i nye farger... :) De hadde samme typen 2+2 business konfigurasjon som Å320 hadde. Er dette også tilfellet for UTair?

Har sjelden opplevd et trangere fly.

Aner ikke, men det kan være at de bare har tatt ut de første radene og latt resten være .. Eller var setene ellers de samme som på A320?

Har Aeroflot endret flytype på OSL til sommerprogrammet eller er det bare tilfeldig at de har kommet med 737-800 når jeg har sett de i det siste

Har Aeroflot endret flytype på OSL til sommerprogrammet eller er det bare tilfeldig at de har kommet med 737-800 når jeg har sett de i det siste

Det er nok helt tilfeldig

attachment.php

Attachments

• aerofl.jpg
    aerofl.jpg
    270.4 KB · Views: 497
Back