SU har null underholdning på IL96..
Bedre med null underholdning enn med skjermer i taket som hos LHs 747 som driver å blinker opp med kraftige lysglimt fra diverse actionfilmer og forstyrrer ethvert forsøk på å sove.. Dette irriterte i hvert fall meg kraftig da jeg fløy BKK-FRA om natten. Og jeg observerte få eller ingen som faktisk hadde interesse av denne underholdningen..
OT: I det hele tatt forstår jeg ikke helt dette behovet om å bli underholdt hele tiden. Har ikke folk egne tanker som det kan være sunt å dvele ved, eller en god bok å lese på?
OT+: Bussen jeg tok for et par uker siden fra Varna til Veliko Tarnovo var førsteklasses, med utmerkede seter, AC og alt moderne tilbehør. Det er TVskjermer i taket. Når disse senkes ned begynner et forferdelig bråk. Det sendes en av de aller verste Vietnam-filmene fra 80-tallet (minst 18-årsgrense i Norge), med høy lyd på og en masse skyting og hyppig bruk av "f-ordet"... Dette ødela totalt opplevelsen for meg av å se ut over landskapet, filosofere og nyte reisen..
Det var bare en håndfull av de som satt i bussen som fulgte med på filmen. Hvorfor skal mindretallets ønskes om underholdning veie tyngre enn andres ønske om å ha en rolig og fin busstur?
Nuvel. Det var langt utenfor tråden, men det gikk litt i retning av dette underholdningsbehovet folk har, enten det er fly eller buss. Så lenge det er individuelle skjermer er det naturligvis helt greit, selv om jeg antar at når disse blir store nok, så vil nabosetets skjerm også kunne forstyrre på samme måte?