Aeroflot longhaul

Jeg drar inn kvelden før med BA. Halv pris i forhold til SAS. Overnatter på Travelodge Heathrow Terminal 5, og er dermed frisk og opplagt til avreise. Flyet går kl. 11, så jeg tør ikke å dra inn med første fly fra Oslo, som lander 09:25. Er redd det blir for knapt, siden jeg må sjekke inn bagasjen på nytt (får ikke kjøpt gjennomgående).

En litt pussig overskrift på en A380-reise til Singapore, må jeg si ! :D

Men dette ble så fristende at jeg har begynt å titte singaporeair.com selv..

Last edited:
:) Det kan du si, men jeg skal fortsatt til Bangkok, endte bare opp med en aldri så liten omvei!

he he....... Flott du ble omvendt fra det verste til det beste !!;):cry::exclaimation

A380, ja! Leste nettopp en trip-report på Flyertalk om en som hadde flydd First Class/ Suites på SQ A380. Meget fristende.

For moro skyld sjekket jeg prisene på en tur LHR-SIN-MNL og retur i First/Suites på SQ. Dersom man fløy deres B744 mellom LHR og SIN var prisen 55 norske høvdinger. Hvis man ville fly med A380 steg prisen til 119 norske høvdinger. Det er vel noe stivt for en flytur?

BF:cool2

He he, sikkert fullt med 119 høvdinger. Både Bizflyer og jeg som er kjent i territoriet der vi vet at x antall mill. folk som må ha et eller annet og fortelle naboen i en eller annen gated community ! ^_^:colgate:

Men tilbake til Aeroflot og transfer i Moskva.
Er det noen som vet om det er tilgang på noen businesslounge om man reiser på business?

Ja, jeg har lest i en eller annen trip-report på Airliners eller Flyertalk at SU har en biz lounge der, men at den er temmelig basic og ikke veldig mye å skryte av.

BF:cool2

£740 T/R London er vel temmelig eksakt rett det, ja. Så kommer tur retur London i tillegg, ca. 2000 kr til. Med andre ord ca. det samme KLM skulle ha for T/R Bergen-Bangkok. Overnatting på Travelodge kommer på £30,50.

Titta på businessprisene til SQ LHR-SIN-BKK, men det blir veldig dyrt i forhold til andre muligheter (fra Oslo).

Back