• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ærlige Airlines stripe i Pondus

Mats Danielsen

ScanFlyer Blue
Ærlige Airlines stripe i Pondus

Haha, fikk meg en god latter her:

pondus_060709.gif

Re: Ærlige Airlines stripe i Pondus

Hmmm....ikke liker jeg Whiskey, og ikke skjønner jeg hva man skal med en bibel. Tror ikke det er selskapet for meg....

Hmmm....ikke liker jeg Whiskey, og ikke skjønner jeg hva man skal med en bibel. Tror ikke det er selskapet for meg....

Liker ikke Whiskey?? Voks opp, gutt!:rolleyes:;)

Hmmmm. Wiskey er godt det, men bibelen, den har jeg ikke det store behovet for..... :)

hmm.. hva slags behov har man når man vet om noe få minutt skal dø i en flykrasj ?

Du har et stort behov for å bli bevisstløs så fort som mulig.
Og når man først innser at døden er nær kan Bibelen være en grei ting å klynge seg til som siste håp. Man vet aldri hvordan man reagerer i en slik situasjon.

Forsøk på analyse av Pondus-striper gir som regel behov for et stort antall tralala-piller ... ;)

Back